خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان میامی گفت: 256 نفر دانش آموز در مقاطع ابتدایی و متوسطه و 30 نفر دانشجوتحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی هستند.
کد خبر: ۸۹۱۶۲۸۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳

محمد مهدی اصغری مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان میامی ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی به مناسبت برگزاری جشن عاطفه ها، با اشاره به اینکه ۶ پایگاه در این شهرستان آماده جمع آوری کمک های مردمی در روز جشن عاطفه ها است، گفت: 4 پايگاه ثابت و2 پایگاه سيار در دوبخش مرکزی و کالپوش داير خواهد شد.

وی با اشاره به اينكه اين جشن امسال با شعار" مهر در انتظار همدلی" برگزار خواهد شد، افزود: این جشن با همکاری کمیته امداد، صدا و سیما، بسیج دانش آموزی وآموزش و پرورش در تاریخ های 23، 24 شهریور ماه و 19 مهر ماه در سال جاری برگزار می شود.

اصغری در ادامه تصریح کرد: جشن عاطفه ها در میامی 23 شهریور ماه  با 4 پایگاه ثابت و 2 پایگاه سیار در سطح شهرستان و 24 شهریورماه در مصلی های نماز جمعه میامی وکالپوش برگزار می شود و  19 مهرماه با همکاری آموزش و پرورش در تمام مدارس و آموزشگاه ها نیز پایگاه هایی دایر خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی با بیان اینکه دانش آموزان مستعدی در شهرستان هستند که بنیه مالی ضعیفی دارند و توان ادامه تحصیل را ندارند، افزود:  این نهاد از طریق کمک های خیرین و افرادی که دغدغه کمک به هم نوع  را دارند به این دانش آموزان یاری رسانده تا زمینه تحصیل این عزیزان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه در جشن عاطفه های سال گذشته بیش از 45 میلیون تومان جمع آوری شد که 15 میلیون تومان آن وجه نقد و 31 میلیون و پانصد هزار تومان  نیز اجناس و اقلام دیگر را شامل می‌شد، بیان کرد: امسال پیش بینی می شود مردم خیر میامی  بیش از 100 میلیون تومان به نیازمندان کمک کنند.

اصغری با بیان اینکه 256 دانش آموز در مقاطع ابتدایی و متوسطه و 30  دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان میامی هستند، افزود: با توجه به اینکه سرپرست این خانواده ها زندانی، از کار افتاده، طلاق، بیمار و یا خانواده های فاقد سرپرست هستند مبالغ جمع آوری شده در بین این دانش آموزی توزیع خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میامی با اشاره به اینکه مردم خیر همچون سنوات گذشته با شرکت پرشور به یاری دانش آموزان بی بضاعت خواهند شتافت، یادآور شد: مردم نیکوکار شهرستان می توانند با شماره گیری آنی #۸۸۷۷*و #0235* با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها