مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک خبر داد

اعزام کاروان راهیان نور زائران اراکی به مناطق عملیاتی غرب کشور

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک از اعزام 90 نفر از بسیجیان شهرستان اراک در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۶۲۶۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷

سرهنگ دوم پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از اعزام 90 نفر از بسیجیان شهرستان اراک به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و گفت: این تعداد زائر اعزامی به مناطق عملیاتی غرب کشور صبح روز سه‌شنبه در قالب دو دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی می‌شوند.

وی اردوهای راهیان نور را بزرگترین عملیات فرهنگی در مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان نظام اسلامی عنوان و تصریح کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی برای مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامه‌های فرهنگی عمیق و تأثیرگذار است.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک از دیگر اهداف اعزام کاروانهای راهیان نور را آشنایی نسل جوان با فلسفه جهاد و شهادت و آشنا کردن نسل جدید با آثار و ارزش‌های دوران دفاع مقدس در سرزمین‌های نور بر شمرد و افزود: اردوی راهیان نور با هدف گسترش فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و انتقال آرمان‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان که هدف اصلی دشمن در هجمه فرهنگی به منظور تضعیف نظام اسلامی است، برگزار می‌شود.

سرهنگ دوم پاسدار قادری با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور عملیات عظیم فرهنگی است، تصریح کرد: اکنون دشمنان به‌دنبال انحراف جوانان به مسیرهای خلاف ارزش‌های انقلاب هستند، که به منظور خنثی سازی این توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان اجرای برنامه‌های فرهنگی را به عنوان رکن اصلی این اردوها معنوی مورد توجه قرار داده و از حضور راوی و روحانی در اردوها بهره گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار