خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام ) اصفهان
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام ) اصفهان گفت : عید غدیر خم عیدالله اکبر است و پیامبر(ص) فرمودند: (( از اعیاد بزرگ امت من است)).
کد خبر: ۸۹۱۶۲۳۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرنگار ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان، حجت الاسلام علی رمضانی ضمن بیان روایت پیامبر اسلام (ص) که فرمودند : عید غدیر خم عید بزرگ امت من است بر عظمت و بزرگی این روز تأکید کرد.

وی افزود : عید غدیر خم تنها متعلق به شیعیان نیست بلکه عید همه ی مسلمانان جهان است و ماندگاری اسلام را مدیون غدیر خم هستیم ، البته اگر بعدها ، یعنی هفتاد روز بعد از واقعه ی غدیر خم ، در جریان روند رو به رشد اسلام واقعی انحراف ایجاد شد ، مسبب آن بی بصیرتی مسلمانان آن زمان است ، اما امروز شیعیان نمی گذارند که آن تاریخ تلخ اسلام تکرار گردد.

وی در ادامه گفت : یکی دیگر از کوتاهی هایی که مسلمانان در طول تاریخ انجام داده اند عدم زنده نگه داشتن روز غدیر است ، اگر از همان سال های آغازین غدیر ، هر سال آن را جشن و گرامی می داشتند برای نسل های بعد عظمت غدیر ماندگار می شد و شاید خیلی از اتفاقات تلخ رخ نمی داد .

حجت الاسلام رمضانی در پایان افزود : به هر جهت جشن روز غدیر و بزرگداشت آن جزء زنده نگه داشتن شعائر اسلامی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی بحمدالله هر سال بهتر برگزار می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها