مسئول بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج»:

بسیج بانک مرکزی باید زیرمجموعه بسیج اصناف قرار بگیرد/ بی‌توجهی بانک مرکزی به مصوبه سازمان بسیج

حسن پور گفت: تا کنون برای آقای سیف ۳ نامه ارسال و درخواست کرده ایم که مصوبه سازمان بسیج مبنی بر واگذاری پایگاه بسیج آن مجموعه به سازمان بسیج اصناف اتفاق بیفتد که تاکنون پاسخی از این مجموعه دریافت نکرده‌ایم.
کد خبر: ۸۹۱۶۲۲۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۱

غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به عدم پیوست پایگاه بسیج بانک مرکزی به مجموعه بسیج اصناف، اظهار داشت: طبق سیاست سازمان بسیج مستضعفین باید پایگاه های بسیج وزارت خانه‌ها و ادارات دولتی به موضوعات تخصصی بپردازند به همین جهت برخی از وزارتخانه‌ها و نهادهای بزرگ بین سازمان‌های اقشاری بسیج تقسیم شده است، برای مثال، بسیج وزارت بهداشت به مجموعه سازمان بسیج جامعه پزشکی می پیوندد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه روح کار بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور اقتصادی است، بر همین اساس مصوب شد که بسیج چند مجموعه، زیرمجموعه آن قرار گیرد. از جمله این مجموعه‌ها وزارت امور اقتصادی و دارایی با همه زیرمجموعه‌های آن وزارتخانه همچون گمرک و بانک‌ها و بیمه‌ها است که باید در ذیل سازمان بسیج اصناف قرار بگیرند.

حسن پور به بی توجهی بانک مرکزی به این تصمیم سازمان بسیج اشاره کرد و گفت: در مورد موضوع بسیج مجموعه بانک مرکزی تا کنون برای آقای سیف ۳ نامه ارسال و درخواست کرده ایم که مصوبه سازمان بسیج مبنی بر واگذاری پایگاه بسیج آن مجموعه به سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور اتفاق بیفتد که تاکنون به هر دلیلی پاسخی از این مجموعه دریافت نکرده‌ایم.

ارسال نظرات