فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از اجرای 180 برنامه فرهنگی برای هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۶۱۹۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان اراک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با تاکید بر اینکه راه شهادت تا نابودی اسرائیل ادامه دارد،گفت: خدا را شاکریم که در این برهه از زمان با گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی به رغم تمامی هجمه‌های فرهنگی دشمنان که نسل جوان انقلاب را نشانه رفته است جوانانی مانند شهید حججی و سایر شهدا در دفاع از اسلام با ایستادگی و شهادت خود دنیا را مبهوت خود می‌سازند.

وی افزود: جوانانی که به برکت روحیه ایثار و شهادت هم در سنگر دفاع از حریم اهل بیت(ع) و هم در سنگر سازندگی حضوری فعال دارند، جوانانی که پیرو سیره شهدا و مکتب عاشورا هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: به منظور گرامیداشت ایثارگری و رشادت شهیدان هر ساله به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی با حضور آحاد ملت برگزار می‌شود که استقبال مردم و مسئولان را به صورت چشمگیری به دنبال دارد.

پاسدار رضایی با اشاره به اینکه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است، گفت: 180 برنامه در این هفته در شهرستان اراک اجرایی می‌شود و به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های این هفته نیازمند همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی با اعلام این خبر که همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در اراک برگزار می‌شود، گفت: به دلیل همزمانی این هفته با ماه محرم تصمیم بر آن شد که این همایش روز جمعه 24 شهریورماه با حضور خانواده‌ها و همکاری شهرداری، سپاه اراک و اداره ورزش و جوانان شهرستان در پارک امیرکبیر برگزار شود.

پاسدار رضایی برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار خانواده شهدا و ایثارگران و گلباران قبور شهدا را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده به منظور معرفی سیره شهدا به نسل جدید انقلاب دانست و گفت: به دلیل همزمانی نخستین روز از هفته دفاع مقدس با ماه محروم پس از برگزاری رژه نیروهای مسلح، پاسداران و بسیجیان در دستجات عزاداری که در مصلی بیت‌المقدس برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: برگزاری نمایش حماسه «مردان آفتاب 2»  با محوریت عملیات رمضان به همت سپاه روح‌الله استان مرکزی و تیپ مردم پایه 71 روح‌الله، برگزاری مسابقات ورزشی و نمایشگاه‌های فرهنگی بخش‌های دیگری از برنامه‌ای این هفته است.

وی در پایان با تاکید بر لزوم فضاسازی مناسب در این هفته گفت: به مظنور فضاسازی مناسب برای این هفته 60 بنر توسط سپاه اراک تهیه شده است و انتظار داریم که دیگر دستگاه‌ها نیز به فضاسازی به ویژه در مناطق حاشیه‌نشین توجه بیشتری داشته باشند و در این هفته باید تلاش شود که فضاسازی لازم توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات