بیانیه جمعی از دانشجویان جهادگر کردستانی در پی کشتار وسیع مسلمانان مظلوم میانمار
جمعی از دانشجویان جهادگر کردستانی در پی کشتار وسیع مسلمانان مظلوم میانمار و سکوت مرگبار مجامع بین المللی بیانیه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۸۹۱۶۱۴۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، متن این بیانیه بدین شرح است:

در روز‌های اخیر خبر‌های وحشیانه‌ای از کشتار وسیع مسلمانان مظلوم میانمار در سکوت مرگبار مجامع جهانی و مدعیان حقوق بشر و مدافعان سینه چاک آزادی عقیده و بیان به گوش میرسد که موجب شده تا مسلمانان میانمار ضمن زندگی در بدترین وضعیت ممکن، قربانی نسل کشی و خشونت‌های قومی و مذهبی در این کشور شوند بطوری که این وضعیت اسفبار جهان اسلام را عزادار کرده است.

در میانمار مسلمانان را زنده زنده می‌سوزانند، اما کجاست پیام صلح برندگان جایزه صلح؟ کجاست مدافعان دروغین حقوق بشر؟ کجاست انسانیت؟ کجاست... اینجاست که با خود می‌اندیشم این‌ها تنها ابزاری در دست کشور‌های سلطه گر برای توسعه مداخلات و نفوذ و به تاراج بردن منافع و منابع امت اسلام و مسلمین است.

ما جمعی از دانشجویان جهادگر ضمن تسلیت این فاجعه به ساحت قدسی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و امام عصر ارواحنا فدا و به حضور مقام معظم رهبری و همه امت اسلام، علمای اسلام و اندیشمندان را به بیداگری توده‌ها و دولت‌های اسلامی را به تلاش در راستای توقف این جنایت و احقاق حق و حفظ انسجام و همدلی در برابر دشمنان قسم خورده دعوت کرده و شدیدا این فاجعه را محکوم می‌کنیم و بیان میداریم همچنان که جهاد نفس و جهاد کبیر را سرلوحه خود قرار می‌دهیم در راه احقاق حق مظلومین و مستضعفان و مسلمین جهان از پای نمینشینیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات