مدرس حوزه علمیه اهل سنت روستای زنگیان در واکنش به جنایات و نسل کشی های مسلمانان میانماری یادداشتی را جهت انتشار به این پایگاه خبری ارسال کرد .
کد خبر: ۸۹۱۶۰۹۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، مولوی بزرگ زاده مدرس حوزه علمیه اهل سنت روستای زنگیان شهرستان سراوان در واکنش به کشتار و نسل کشی مسلمانان میانماری یادداشتی را جهت انتشار به این پایگاه خبری ارسال کرد.
ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا
جهان اسلام درحال حاضر اوضاع دردآوری را سپری میکند از یک طرف کشتار مردم بی دفاع یمن ازطرفی رنج سوریه ازسوی شکنجه عراق وآورگی مردم افغانستان این جراحات التیام نیافته که مصیبت بزرگ نسل کشی مسلمانان میانمار قلوب مسلمین جهان را جریحه دارکرده است.
سران کفر با غارت سرمایه کشور‌های مسلمان وقالب کردن سلاح‌های خود به ایشان کشور‌های خاورمیانه را به بحران بزرگی مبتلا کرده اند سرمایه‌ای که یک سوم آن برای ازبین بردن دشمنان خصوصا رژیم منحوس اسرائیل کفایت میکرد، اما باکمال تأسف دشمنان نقشه خود را خوب پیش میبرند وسران متحدشان درحال کف زدن برای آنها.
چه برسر امت مسلمان دارد می‌آید به کجا دارند میروند آیا آموزه‌های حیات بخش اسلام وقرآن همین را به مسلمانان آموخته است آیا اکنون که درآستانه ماه محرم هستیم مکتب شهید کربلا درس ایستادگی واستقلال از ستم وظلم را ودرس سرمیدهم تا اسلام بماند را به مانداد وآن را به تصویر نکشید.
صدای کیست که مرا یاری کند روزی از حلقوم شهید کربلا طنین انداز بود امروز همین صدابا مضلومیت تمام از حنجره اسلام شنیده میشود از گلوی کودک سوری کودکان عراق طفلان میانمار ک. زنده درآتش میسوزند ومسلمانان سایرمناطق که مظلومیت تمام با رفتار دد منشانه کفار ملحد مواجه هستند
ارسال نظرات