خبرهای داغ:
امام جمعه محمدیه در دوره آموزشی بسیجیان شهرستان البرز مطرح کرد:

امان از منافقینی که دل و زبانشان یکی نیست

امام جمعه محمدیه گفت: بعضی ها در جمهوری اسلامی ایران زیر سایه ولایت کار می کنند ولی در مقابل آمریکای جنایتکار متواضع اند، امان از این منافقین که دلشان با زبانشان یکی نیست .
کد خبر: ۸۹۱۶۰۵۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

امان از منافقینی که دل و زبانشان یکی نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ،حجت السلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه در جمع بسیجیان حاضر در دوره تکمیلی گردان شهید علیمردانی شهر الوند اظهار کرد: ایران عزیز ما پس از انقلاب با حضور بسیج و سپاه توانسته است همواره سربلند باشد و حتی در خارج از مرز های کشور نیز موفقیت به بار آورده است که نمونه های آن را امروز در سوریه، یمن و عراق شاهد هستیم.
وی با بیان اینکه حکومت و سیاست آمریکا خویی درنده و ضربه زن دارد گفت: بعضی ها در جمهوری اسلامی ایران زیر سایه ولایت کار می کنند ولی در مقابل آمریکای جنایتکار متواضع اند . امان از این منافقین که دلشان با زبانشان یکی نیست، قلب و زبان باید یکی باشد .
امام جمعه محمدیه افزود : حضرت آقا فرمود برادران اهل سنت برادر های ما هستند بعضی از مردم و مادحین می گویند ما نمیتوانیم با اهل سنت باشیم این افکار اشتباه است .

امان از منافقینی که دل و زبانشان یکی نیست
وی افزود : اگر ولایت نباشد یعنی هیچ چیزی نیست ! ولایت از همه چیز بالاتر است کشوری که ولایت دارد همه چیز دارد اما کشوری که ولایت ندارد واقعا چیزی ندارد، با ولایت دین تکمیل می شود . کدام نعمت بهتر از ولایت است .
وی ددر پایان افزود : در دنیایی که کشت و کشتار است کشور ما با تکیه و گوش فرا دادن به فرامین مقام معظم رهبری از جنگ نا امنی در امانیم . ما در کشورمان مسولان دلسوز و انقلابی و ولایی می خواهیم .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار