خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: امروز سیاست دوگانه غرب بر همگان آشکار شده و همه فهمیده‌اند که غربی‌ها هرگز در گفتارها و ادعاهایشان صادق نبوده و نیستند.
کد خبر: ۸۹۱۶۰۴۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

علی کوچک‌خانی، مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص عکس انتشار یافته از کودک یمنی اظهار کرد: تصویر انتشار یافته از این دختر تنها گوشه‌ای از جنایات هولناک آل‌سعود علیه مردم یمن می‌باشد.
وی تصریح کرد: این تصویر سبب شد تا بخشی از جنایات سازمان‌های بین‌المللی، آمریکا و انگلیس در میان مردم سراسر جهان رسوا شود و با همدردی بسیاری از افراد همراه گردید.
این مسئول چشم امید داشتن از سازمان ملل را امری بیهوده دانست و تبیین کرد: متاسفانه ما و مردم جهان از سازمان مللی انتظار رسیدگی به فجایع یمن داریم که با پذیرفتن رشوه از عربستان چشم خود را بر تمام تباهی‌ها و جنایات می‌بندد.
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تشریح کرد: امریکا، اسرائیل و انگلیس با طرح اقدامات وحشیانه علیه یمن در پی رسیدن به اهداف بلندمدتی چون تامین امنیت اسرائیل، دستیابی به انرژی و نابودی جهان اسلام هستند.
کوچک‌خانی این اهداف بلندمدت را چشم‌اندازی محقق نشدنی عنوان کرد و گفت: برای دستیابی دشمن به اهدافش می‌بایست تغییری اساسی در ساختارشان ایجاد کنند و امروز این تغییر ساختار در توانشان نیست.
وی ادامه داد: امروز علیرغم صرف هزینه‌ها و جنایات ستگین توسط کشورهای آمریکا و انگلیس پیروزی از آن مردم یمن است.
این مسئول ابراز داشت: در جمهوری حرف اول و آخر را خود مردم می‌زنند و امروز مردم یمن خواهان مقاومت و پیروزی هستند که دیر یا زود رژیم صهیونیستی به این مهم خواهد رسید.
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین حقوق بشر را ابزاری در دستان سلطه‌گران دانست و مطرح کرد: سلطه‌گران حامی حقوق بشر بارها چشمان خود را بر روی جنایات رژیم صهیونیستی بسته‌اند و موضوع کودک یمنی نمونه بارزی این ندیدن‌ها است.
کوچک خانی در خاتمه متذکر شد: امروز سیاست دوگانه غرب بر همگان آشکار شده و همه فهمیده‌اند که غربی‌ها هرگز در گفتارها و ادعاهایشان صادق نبوده و نیستند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها