خبرهای داغ:
بیانیه دانشجویان خراسان جنوبی:

مسئولان از طریق دیپلماسی از مسلمانان میانمار حمایت کنند

از مقامات و مسئولان جمهوری اسلامی بالاخص وزارت امور خارجه انتظار می‌رود که از طریق دیپلماسی فعال و راهبردی بین‌المللی و رایزنی با کشورهای مسلمان دست به اقداماتی فرای محکومیت‌های رسانه‌ای بزنند.
کد خبر: ۸۹۱۶۰۱۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بیانیه دانشجویان انقلابی و جهادگر خراسان جنوبی در محکومیت کشتار مسلمانان بی دفاع در میانمار به شرح زیر است:

"برای حمایت از مسلمانان میانمار از جایگاه حقوقی وارد شوید تا در دنیا منعکس شود." امام خامنه ای (مدظله العالی)}

امروز در برابر دیده جهانیان، جمعیتی محروم و مظلوم در جنوب شرقی آسیا بخاطر مسلمان بودن لگدمال می‌شوند و در معرض چنان جنایات بی‌شرمانه و رذیلانه‌ای هستند که وجدان هر فردی را که اندک بهره‌ای از شرف و انسانیت داشته باشد به درد می‌آورد و عواطفش راجریحه‌دار می‌سازد.

ما افسران جنگ نرم و جهادگران، این روزها درحالی که آغازین روزهای سال تحصیلی جدید را سپری می کنیم که در خارج از مرزهای کشورمان، مدافعانی هستند که از جان و مال و نوامیس مملکت در مقابل وحشی‌گری غرب و عوامل آن ایستاده؛ و با خون خود مرزهای جمهوری اسلامی ایران را حراست و پاسداری می‌کنند. این روزها قلب امام زمان (عجل‌الله‌فرجه)و جد بزرگوارشان رسول‌الله (صلی‌الله‌علیه‌وآله) از مظلومیت و قتل‌عام امت رسول خدا در کشور میانمار سرشار از تألم و درد و رنج است. در این حال هیچ صدای اعتراضی از مدعیان حقوق بشر شنیده نمی‌شود و سکوت معناداری بر فضای رسانه‌ای آنها حاکم است. همان‌هایی که به گفته مقام معظم رهبری، برای حیوانات دل می‌سوزانند، لب تر نمی‌کنند و در مقابل کشته شدن یک عده انسان سکوت می‌کنند.

در سکوت دولت‌هایی که بر سر مسائل واهی دست به جنجال رسانه‌ای می‌زنند و کار را به سازمان ملل متحد و تحریم می‌رسانند که اینک به خاطر منافع تجاری، خاموش بودن تریبون‌هایشان را برگزیده‌اند و از طرفی حمایت دولت غاصب صهیونیستی از ارتش میانمار، روند پاک‌سازی در کمال آرامش و بدون فشار بین‌المللی ادامه دارد. حال چه شده است که هر روز تصویری تلخ‌تر و جانگدازتر از گذشته به تماشا گذاشته می شود اما توجهی به آن نمی‌شود! تا چه زمانی بخاطر منافع تجاری قدرت‌های  شیطانی وخباثت‌های رژیم صهیونیستی، مسلمانان ستم‌دیده بایستی فوج فوج قربانی وآواره شوند و مستضعفان بی‌پناه میانمار هر روز شاهد به آتش کشیده شدن عزیزانشان باشند!

لذا ما دانشجویان و جهادگران استان خراسان جنوبی ضمن محکوم نمودن این عمل وقیحانه، وضمن هشدار به دولت میانمار نسبت به عواقب این جنایات، از مقامات و مسئولان جمهوری اسلامی بالاخص وزارت امور خارجه انتظار می‌رود  که از طریق دیپلماسی فعال و راهبردی بین‌المللی و رایزنی با کشورهای مسلمان دست به اقداماتی فرای محکومیت‌های رسانه‌ای بزنند و درصدد توقف این وضع

اسف‌بار برآیند و با ورود از جایگاه‌های حقوقی بین‌المللی و فشار بر دولت میانمار، باقیمانده مسلمانان روهنگیا از خطر نابودی نجات یابند و اینکه در سکوت جامعه جهانی صدای مظلومین بی صدا باشند.

 

باشد که ان‌شاءالله این اقدامی باشد برای دفاع از حق مظلومان و مسلمانان کشور میانمار.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار