خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین اذعان کرد: علیرغم آن‌که نسل‌کشی از موارد ممنوعه بین‌المللی است و در حقوق بین‌الملل نیز آمده است، سازمان‌های بین‌المللی در برابر این همه جنایت علیه مردم میانمار سکوت کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۱۶۰۰۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

حجت‌الاسلام نعمت‌اللهی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون نسل‌کشی‌های اخیر مردم بی‌گناه میانمار اظهار کرد: متاسفانه موضوع اسلام هراسی و مسلمان ستیزی که توسط استکبار جهانی مطرح شده فضای آلوده‌ای را ایجاد کرده که برخی اسلام را خشن و مسلمانان را تروریست می‌پندارند.
وی ادامه داد: این اسلام‌هراسی و مسلمان ستیزی سبب شده که ما در جاهای مختلف جهان شاهد نسل‌کشی مسلمانان باشیم که عموم این نسل‌کشی ها با حمایت مستکبرین و حتی مدعیان حقوق بشر صورت می‌گیرد.
این مسئول با اشاره به ناآرامی های موجود در سوریه، بحرین، یمن، لبنان و فلسطین تبیین کرد: در هرکدام از این نقاط ما شاهد جنگ‌های ناعادلانه‌ و کشتار مردم مظلوم بوده‌ایم و رژیم صهیونیست در تمامی این جنایات نقش موثری داشته است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین نسل‌کشی مردم میانمار را از فجیع‌ترین جنایات مستکبرین دانست و تصریح کرد: علیرغم آن‌که نسل‌کشی از موارد ممنوعه بین‌المللی است و در حقوق بین‌الملل نیز آمده است، سازمان‌های بین‌المللی در برابر این همه جنایت علیه مردم میانمار سکوت کرده‌اند.
نعمت‌‌اللهی تشریح کرد: فکر نمی‌کنم سربریدن و یا کشتار بیرحمانه یک طفل بی‌گناه با آیین بودا نیز سازگاری داشته باشد و واقعا سوال برانگیز است که این نسل‌کشی‌ها و کشتارها مطابق چه آییینی صوزت می‌گیرد.
وی افزود: بسیار تاسف‌آور است که حتی روحانیون بودایی نیز در برابر این خشونت‌های وحشیانه علیه مردم میانمار سکوت کرده‌ و بی هیچ عکس‌العملی تنها نظاره گر این قتل‌عام های وحشیانه و نیز ممنوعیت ورود خبرنگاران و نیروهای کمکی هستند.
این مسئول نزاع و درگیری های میان مسلمانان را یکی از علل حمله مستکبرین به کشورهای اسلامی دانست و مطرح کرد: وقتی کشوری چون عربستان که خود را مرکز اسلام می‌داند و دو شهر مهم مکه و مدینه که خواستگاه اسلام است در آن قرار دارند، از حامیان صهیونیست و مستکبرین است دیگر از کشورهای مستکبر چه انتظاری می‌توان داشت؟!
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین ابراز داشت: رفتار نابخردانه مسلمانان با یکدیگر یکی دیگر از دلایل جنگ‌ها و حمله مستکبرین به بلاد اسلامی است چراکه وقتی مسلمانان به هم رحم نمی‌کنند انتظار درک از سوی دشمن و عدم حمله به کشورهای اسلامی، انتظلری بیهوده است.
نعمت‌اللهی در خاتمه خاطرنشان کرد: البته باید توجه داشت که هیچکدام از این موارد دلیلی برای این جنایات وحشیانه نبوده و نیست و باید سازمان‌های بین‌المللی به این موضوع ورود پیدا کنند و خود کشورهای اسلامی نیز به داد خود رسیده و برای رفع مسائل چاره‌ای بیندیشند.
۱۰۰۵/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها