مسابقه کتابخوانی «جدول ماه» با هدف ترويج فرهنگ كتابخواني، و معرفي و شناخت سبك زندگي اهل بيت و پيروي از شعائر ديني و همچنين آشنايي با نويسندگان از سوی فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۵۹۸۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان، مسابقه کتابخوانی اطلاعات عمومی «جدول ماه" تا 31 شهریورماه از ساعت ۸ تا ۲۰ در «کتابخانه دکتر شهیدی» برگزار می‌شود.
گفتنی است رمز مسابقه "جدول ماه" اثر بی بدیل و بی نظیر از غلاحسین امینی نجفی مشهور به علامه امینی است که به زبان عربی در 11 جلد و به زبان فارسی در 12 جلد منتشر شده است.
این اثر علامه امینی در حقیقت شرح واقعه غدیر خم به روایت اهل تسنن است. علامه امینی با استناد به کتب اهل سنت، با نقل تعداد بسیار زیاد و حیرت انگیزی از احادیث در این اثر خود ثابت میکند که جانشین پیامبر و ولی بلا فصل مسلمین پس از رحلت حضرت محمد صلی الله علیه و آله، امیر المؤمنین علی علیه السلام است اما خلفای ۳ گانه اهل سنت آشکارا حق را ضایع و فرمان الهی را نقض کردند و سبب انحراف بسیاری از مسلمانان شدند
علاوه بر این این کتاب و روایات نقل شده به حدی دندان شکن و زیاد بود که تا مدتها در کشورهای سُنّی نشین از جمله عربستان سعودی جزای کسی که آنرا در اختیار داشت، اعدام بود! حکم اعدام برای کتابی که منابع احادیث و مطالبش کتابها و منابع خود اهل سنت بود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به نشانی نارمک، چهارراه تلفنخانه، خیابان۴۶ متری غربی، خ شهید بختیاری (سامان) میدان ۵۸، کوچه یکم شرقی، کتابخانه دکترشهیدی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره تلفن ۷۷۹۱۳۰۹۸ تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات