مدیر کمیته امداد زرندیه گفت: در سال جاری بیش از 47 میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری برای رفع مشکلات مالی ، عمرانی، فرهنگی و درمانی و سایر نیازهای ضروری به مددجویان کمک شده است.
کد خبر: ۸۹۱۵۹۳۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ غلامرضا حافظ‌کمال مدیرکمیته امداد زرندیه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای کمک به محرومان توسط این نهاد حمایتی در شهرستان زرندیه گفت: خوشبختانه خیران در این حوزه با کمیته امداد تعاملی خوبی دارند و نذورات خود را به این نهاد اهدا می‌کنند، این نذورات اهدایی نیز توسط کمیته امداد در اسرع وقت به دست نیازمندان واقعی می رسد.

وی افزود: در سال جاری 650 کیلوگرم گوشت نذری اهدایی خیران با اعتبار 26 میلیون تومان بین مددجویان بخش محروم خرقان شهرستان زرندیه توزیع شد.

مدیرکمیته امداد شهرستان زرندیه تصریح کرد: توزیع 300 پرس غذای گرم اهدایی خیران بین مددجویان تحت حمایت بخش محروم با ارزش بیش از سه میلیون تومان از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

حافظ‌کمال از برگزاری سه دوره کلاس آموزشی به منظور ارتقای سطح بهداشتی مددجویان تحت حمایت خبر داد و گفت: تعداد 90 مددجوی تحت حمایت در این کلاس‌ها با موضوعات سبک زندگی و سلامتی، پیشگیری از ابتلا به سرطانها، بهداشت محیط ، پیشگیری از اعتیاد بهره مند شدند.

وی افزود: در پایان این جلسات آموزشی اقلام بهداشتی به ارزش هر سبد بهداشتی 38 هزار تومان بین شرکت کنندگان توزیع شد.

مدیرکمیته امداد شهرستان زرندیه تصریح کرد: در سال جاری بیش از 47 میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری برای رفع مشکلات مالی ، عمرانی، فرهنگی و درمانی و سایر نیازهای ضروری به مددجویان کمک شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات