خبرهای داغ:
پنجاه وپنجمین اجرای نشست ادبی " ترنم قلم " به نقد و بررسی کتاب " روزهای بی‌آیینه" باحضور نویسنده می پردازد.
کد خبر: ۸۹۱۵۸۱۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی- هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان ؛ در پنجاه وپنجمین اجرا از برنامه های نشست ترنم قلم کتاب"روزهای بی‌آیینه" (خاطرات منیژه لشگری همسر آزاده خلبان حسین لشگری) با حضور گلستان جعفریان( نویسنده ) ، مرتضی سرهنگی و محمدرضا گودرزی (منتقدین ) عصر روز سه شنبه 21 شهریور ماه ساعت 17 در فرهنگسرای گلستان گلستان نقد و بررسی می شود.

کتاب " روزهای بی‌آینه "دربردارنده خاطرات منیژه لشگری همسر آزاده خلبان حسین لشگری از سال‌‌هایی که به تنهایی و صبوری سپری شده است .

این اثر که به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر باتعداد ۱۵۸ صفحه وقیمت ۱۰۰,۰۰۰ ریال به چاپ رسیده ، در 11 فصل تدوین شده که در هرکدام از این فصل‌ها زندگی راوی از سال‌های قبل از ازدواج با شهید لشگری آغاز شده و تا بعد از آزاد شدن او ادامه می‌یابد. نثر جعفریان در این کتاب، نثری ساده و خوش‌خوان است که خاطرات را از زبان اول شخص روایت می‌کند.

علاقمندان می توانند عصر روز سه شنبه 21 شهریور ماه ساعت 17 به نشانی تهران ، نارمک ، میدان هلال احمر، خیابان گلستان ،کتابخانه فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77827730 تماس بگیرند .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها