خبرهای داغ:
به همت نشر دیجیتال موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛
شش کتاب گویای جدید از سوی نشر دیجیتال موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به بازار نشر عرضه شد.
کد خبر: ۸۹۱۵۸۱۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، کتاب‌های «یاور صادق»، «حماسه هویزه»،  «راز گمشده مجنون» و «۶۴۱۰»، «سلام ابراهیم» و «دستاوردهای دفاع مقدس» در قالب کتاب گویا و در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه به بازار نشر عرضه شد. «یاور صادق » به خاطرات «محمد صادق بنایی» در طی سال‌های انقلاب و دفاع مقدس می‌پردازد. بنایی یکی از بازاریان قدیمی بوده که از قبل از انقلاب با رهبر انقلاب رابطه‌ای نزدیک و دوستانه داشته است که بخشی از این کتاب، به خاطرات بنایی از مقام معظم رهبری می‌پردازد.
«حماسه هویزه» دربرگیرنده خاطرات نصرت‌الله محمودزاده است که به شیوه داستانی درباره عملیات هویزه در تاریخ ۱۶ دی سال ۱۳۵۹ به نگارش درآمده است. «راز گمشده مجنون» نوشته مرضیه نظرلو برشی داستان‌گونه اما کاملاً مستند است از زندگی، جنگ، قرارگاه نصرت و راز و رمزهای هور که بنا دارد با تصویرهای واقعی به قدر بضاعت به مخاطب نزدیک و گوشه‌ای هرچند کوتاه از ابعاد وجودی سردار بزرگ جنگ علی هاشمی را به تصویر بکشد.
«۶۴۱۰» خاطرات آزاده‌ خلبان سرتیپ حسین لشگری، در مدت ۶۴۱۰ روز اسارت وی در بازداشتگاه‌های عراقی است. «سلام بر ابراهیم» به زندگی و خاطرات شهید ابراهیم هادی و «دستاوردهای دفاع مقدس» تحقیق و تألیف هادی مرادپیری به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس پرداخته است.
کتاب گویای «یاور صادق» با صدای معصومه احمدپور و پنج کتاب دیگر با صدای سیاوش حقیقی آذر روانه بازار شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها