خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تأکید کرد
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید به ضرورت تقویت جریان هنر انقلاب و تولید آثار هنری در جامعه گفت: باید با استفاده از زبان هنر وارد عرصه شد و از ارزش‌ها دفاع کرد.
کد خبر: ۸۹۱۵۷۴۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴

ضرروت تقویت جریان هنر انقلاب و تولید آثار هنری در جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدرضا موسوی عصر امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره آواها و سرودهای حماسی بسیج  با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و اهمیت پرداختن به هنر اظهار داشت: کاری که شهدا کردن هنر مردان خداست.

وی با بیان اینکه رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی از هر هنری در راستای حفظ ارزش‌ها و دست یافتن به پیروزی استفاده می‌کردند، افزود: آنها فقط در صحنه‌های نبرد و در حال اسلحه کشیدن  نبودند بلکه از هر شرایطی از زبان هنر استفاده می‌کردند  تا دشمنان را به خط آورده و  در مسیر صحیح حرکت دهند.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید به ضرورت تقویت جریان هنر انقلاب و تولید آثار هنری در جامعه تصریح کرد: باید با استفاده از زبان هنر وارد عرصه شد و از ارزش‌ها دفاع کرد.

وی با تأکید بر حفظ ارزش‌ها عنوان کرد: آسایش و آرامش امروز نتیجه سیلی است که رزمندگان  ما  در راستای حفظ ارزش‌ها به گوش دشمن زدند و آنها هنوز آن درد سیلی را احساس می‌کنند.

موسوی با بیان اینکه دشمنی دشمنان تمام شدنی نیست، گفت: آنها اگر روزنه‌ای  برای آسیب به انقلاب و از بین بردن آسایش و آرمش کشور داشتند ذره‌ای کوتاهی نمی‌کردند آنچنان که در طول این مدت ثابت شده است.

وی با عنوان اینکه شهدا با ایثارگری خود آرامش و آسایش را به ارمغان آوردند، یادآور شد: باید با شهدا عهد و پیمان بست  که ولایت را تنها نگذاریم و حجاب و عفا را در جامعه رعایت کنیم چراکه آنها بزرگترین سرمایه زندگی خود را در دست گرفتند و خود را فدا کردند  تا ما در آسایش باشیم و باید پاسخ این ایثارگری را بدهیم.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظرات