،مدیرکل صدا و سیمای استان گفت:درطول برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز از آثار۲۰۰ هنرمند برگزیده استان‌های کشور تجلیل شد که چهارمحال و بختیاری 15 رتبه برتر را برای استان به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۸۹۱۵۷۱۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مهرداد  عظیمی اظهار کرد: در بخش تولیدات اقتصاد مقاومتی گزارش «سه در یک» از ناصر اکبر پور، رتبه نخست و در بخش گزارش خبری، گزارشی با عنوان «شیر تو شیر بازار شیر» ازهمین خبرنگار، رتبه دوم را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه مستند خبری « لیلی و مجنون» و «گزارش اشک های روی آئینه» با محوریت محرم، از سمیه نجفیان، عناوین دوم را بدست آوردند، گفت: خبر مکتوب خانم طاهره شفیعی با عنوان «افتتاح بنیاد هستی» هم حائز رتبه دوم شد.

مدیرکل مرکزصدا و سیمای استان افزود: در بخش سیمای جشنواره هم به خاطر حضور چشمگیر آثار مستند جمال اسکویی از مرکز چهارمحال و بختیاری با عناوین «آرنگ کوچ»، «آوای سکوت» و «صدای پای دیو»، لوح تقدیر بهترین کارگردان به وی اهدا شد.

عظیمی به افتخارات دیگر همکاران معاونت سیمای این مرکز اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه «سفر به شهرستان ها»، به تهیه کنندگی فرشاد صالحی دیپلم افتخار گرفت، دیپلم افتخار بهترین تدوین به برنامه «شوگار مه» به سمانه علی بابایی رسید، همچنین برنامه «شوگارمه» به تهیه کنندگی سید امیر موسویان دیپلم افتخار بهترین برنامه شبانه را به طور مشترک کسب کرد و در بخش جنبی این جشنواره هم جایزه حوزه بهداشت و سلامت به برنامه «سلامت بویی» به تهیه کنندگی فرحناز حاتم پوری اختصاص یافت.

وی در ادامه گفت: آهنگ سازی تله فیلم «تمره»، گزارشگر برنامه «سفر به شهرستان ها»، گزارشگر مرد و صدا بردار برنامه «شوگار مه»، مجری خانم برنامه «بچه ها سلام»، برنامه «سلامت بویی» در بخش برنامه های میزگرد، برنامه فرهنگی «ورود ممنوع نیست» و تدوین «مسابقه کوچ» به عنوان آثار شایسته تقدیر و نامزد دریافت دیپلم افتخار معرفی شدند.

این مقام مسئول گفت: در اختتامیه جشنواره، برنامه «مسابقه کوچ» اثر جهانبخش زمانی تندیس زرین برنامه های بخش مسابقه را به خود اختصاص داد و از مستند «صدای پای دیو» اثر جمال اسکویی تجلیل شد.

عظیمی افزود: در بخش صدا از بین 16 اثر راه یافته این مرکز به مرحله داوری جشنواره بیستم، زهرا اردستانی به عنوان بهترین تهیه کننده برنامه صبحگاهی برای برنامه «صبح و زندگی» و فیروزه بنی طالبی بهترین تهیه کننده برنامه های فرهنگی و اجتماعی در بخش ویژه برای مستند «راه و بی راه» انتخاب و تجلیل شدند.

وی با اشاره به اختصاص تندیس بهترین مرکز موسیقی جشنواره به مرکز چهارمحال و بختیاری، گفت: در بخش موسیقی دیدار محمودی به عنوان بهترین خوانندگی سنتی در بخش موسیقی برای اثر «گوگری» و حسن مجیدی تهیه کننده قطعه موسیقی «چهار فصل عاشقی» با انتخاب به عنوان بهترین اثر ارکسترال محلی، به عنوان برترین های بخش موسیقی شناخته شدند و محمدرضا شاهپوری هم به عنوان بهترین شاعر و کارگردان در بخش موسیقی جنبی برای اثر «چهار فصل عاشقی» معرفی شد.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای استان بیان کرد: در بخش پژوهش، رتبه برتر بخش ویژه با موضوع شعار سال (اقتصاد مقاومتی) حمید محمدی با طرح پژوهشی «شناسایی ظرفیت های استان چهارمحال و بختیاری در تحقق اقتصاد مقاومتی» و در بخش انتخاب بهترین عملکرد فضای مجازی با عنوان «شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن» جمشید کریمی به عنوان برتر معرفی شدند.

آقای عظیمی افزود: در مجموع مرکز چهارمحال و بختیاری با 15 جایزه برتر (13 جایزه و دو هدهد زرین جشنواره) در ردیف مراکز برتر کشور قرار گرفت و به عنوان میزبان جشنواره بیست و یکم تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان های رسانه ملی در سال آینده معرفی شد.
ارسال نظرات