به همت سپاه روح‌الله استان مرکزی صورت گرفت؛

احداث سالن ورزشی صالحین در روستای چهارچشمه/اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در 50 روستای خمین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین گفت: سپاه به منظور محرومیت‌زدایی در 50 روستای شهرستان خمین در عرصه‌های بهداشتی و درمانی، فرهنگی و عمرانی ورود پیدا کرده و براساس برنامه‌ریزی کارگروه‌های تخصصی ذی‌ربط ورود پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۱۵۶۸۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷

سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از افتتاح سالن ورزشی صالحین شهدای مدافع حرم روستای چهارچشمه شهرستان خمین خبر داد و گفت: به مناسبت عیدسعید غدیرخم سالن ورزشی صالحین روستای چهارچشمه خمین همزمان با بیمارستان صحرایی شهید مدافع حرم «علی‌اکبر عربی» افتتاح شد.

وی افزود: این سالن ورزشی در مساحتی به وسعت 600 متر زیربنا با هزینه‌کرد 350 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. گفتنی است تمامی این هزینه‌‌ها توسط سپاه تامین شده است و در مرکزیت دهستان و به منظور استفاده تمامی اقشار بنا نهاده شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین با اشاره به اینکه کلنگ این پروژه دو سال قبل بر زمین زده شد، تصریح کرد: رشته‌های ورزشی از جمله آمادگی جسمانی، رشته‌های رزمی و غیره به منظور حفظ انسجام و ارتقاء آمادگی دفاعی بسیجیان و اقشار مردم در این روستا است.

سرهنگ پاسدار براتعلی ادامه داد: سپاه روح‌الله به منظور محرومیت‌زدایی در 50 روستای شهرستان خمین در عرصه‌های بهداشتی و درمانی، فرهنگی و عمرانی ورود پیدا کرده و براساس برنامه‌ریزی کارگروه‌های تخصصی ذی‌ربط ورود پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف چنانچه در کارگروه‌های ذی‌ربط مصوب شود به عنوان نقشه راه قرارگاه پیشرفت و آبادانی محسوب خواهند شود که خدا را شکر تاکنون با همکاری مسئولان اقدامات خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات