قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه یک‌هزار و 100 بیمار صعب‌العلاج و زمین‌گیر در استان مرکزی نیازمند کمک‌های مردم و خیران هستند، افزود: منابع دولتی و منابع مالی کمیته امداد به تنهایی پاسخگوی نیازهای این جامعه هدف نیست.
کد خبر: ۸۹۱۵۶۷۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ عدالت بهرامی قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه 37 هزار و 100 خانواده تحت حمایت مستمر کمیته امداد استان هستند که از این تعداد 46 هزار خانواده به شکل غیرمستمر از حمایت‌های این نهاد حمایتی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در سال جاری بیش از 110 خدمت حمایتی به اقشار نیازمند ارائه شد. همچنین یک‌هزار و 800 کودک زیر پنج سال مبتلا به سوء تغذیه از حمایت‌های کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار 522 میلیون تومان بهره‌مند شدند.

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: به تعداد 407 کودک در مناطق محروم سرانه 120 هزار تومان و یک‌هزار و 393 کودک،  سرانه 85 هزار تومان پرداخت شده است.

بهرامی با اشاره به اجرای طرح "همسفره" توسط کمیته امداد، گفت: نیکوکاران و خیران می‌توانند با انتخاب سبد غذایی هر کودک به مبلغ ماهانه 70 هزار تومان در جهت کاهش و رفع سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 100 بیمار صعب‌العلاج و زمین‌گیر در استان مرکزی نیازمند کمک‌های مردم و خیران هستند، افزود: منابع دولتی و منابع مالی کمیته امداد به تنهایی پاسخگوی نیازهای این جامعه هدف نیست.

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی ضمن تقاضا از خیران برای مشارکت در درمان بیماران در قالب "طرح شفا" گفت: در این طرح جذب حامی برای تامین مالی بخشی از هزینه‌های معالجه و درمان بیماران خاص، صعب‌العلاج و پرهزينه كه نيازمندی آنها به تاييد اداره پذيرش و مددكاری امداد رسيده باشد، انجام می‌شود و حامیان به صورت دائم يا برای مدت مشخص، ماهانه مبلغ پیشنهادی خود (حداقل 20 هزار تومان) را به بیمار تحت حمایت خود و يا بيمارانی كه بنا به تشخيص مسئولان درمان در اولويت دريافت خدمات هستند، پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات