رئیس پلیس شهریار خبرداد:

دستگيري 29 نفر اراذل و اوباش در شهریار در 48 ساعت گذشته

فرمانده انتظامي شهرستان شهریار از دستگيري 29 نفر از اراذل و اوباش كه با مزاحمت ها و اقدامات شرارت آميز خود آسايش ساكنان شهریار را سلب كرده بودند ، خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۵۶۴۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،سرهنگ "فریدون مکرمی،فرمانده انتظامی شهرستان شهریار،در اعلان این خبر اظهار داشت:ماموران انتظامی شب گذشته در تداوم دو هفته کار مستمر و نيز پايش هاي اطلاعاتي صورت گرفته موفق شدند در 13 فقره عمليات در نقاط مختلف شهر شهریار، 29 نفر از اراذل و اوباش و مزاحمان نواميس را دستگير کنند.

این مقام انتظامی گفت: اين افراد مرتکب جرايمي از قبيل تخريب اموال، درگيري، ايجاد مزاحمت براي نواميس، نگهداري و خريد و فروش مواد مخدر و سلاح شدند.

وي با اشاره به اينکه در اين طرح 25 قهوه خانه و 30 پارک و تفرجگاه پاکسازي شد، عنوان کرد: در اين عمليات ها 70دستگاه انواع وسائط نقلیه متخلف توقیف و مقاديري سلاح کشف شد.

وي تصريح کرد: اين گونه عمليات ها ادامه خواهد داشت و تلاش مي کنيم شهر را براي شهروندان امن و از سوي ديگر براي اراذل و اوباش و مزاحمان نواميس ناامن کنيم.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: پليس خدمتگزار و حامي مردم و در همه حال به فکر امنيت و آرامش مردم است و در اين راه از هيچ تلاشي دريغ نخواهد کرد.

"مکرمی"در خاتمه خاطر نشان كرد: پليس از تمامي ظرفيت ها‌ و توان خود در راستاي مقابله با جرايم و برخورد با قانون ‌شکنان استفاده خواهد کرد و مجرمان و متخلفان بدانند که هيچگاه نمي‌توانند از نگاه تيزبين پليس و قانون در امان باشند .

انتهای پیام//

ارسال نظرات