مراسم بزرگداشت عید غدیر خم با حضور تمامی پاسداران و سربازان عاشق ولایت و با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در حسینیه ثارالله سپاه مهاباد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۱۵۶۲۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد ضمن تبریک عید غدیر خدمت تمامی حاضران گفت : عید غدیر از بزرگترین اعیاد ما مسلمانهاست و امروز ما خدارا شاکریم که ما را از متمسکین به مولا علی (ع) قرار داد و امنیت امروز ما بخاطر این است که ما رهرو راه اهل بیت (ع) که همان راه رسول الله (ص) هست هستیم.

طیب نژاد با اشاره به واقعه بزرگ غدیر بیان داشت : بسیاری خیال می کنند که مسلمین قادر به اداره مملکت نیستند ولی پیامبر (ص) در طول رسالت و حکومت داری خود و بعد از آن انتخاب جانشین صالح و امین ( مولا علی (ع) )بعد از خود به امر حکومت داری برتمامی این شبهه ها خط بطلان کشید.

وی در ادامه افزود در حجه الوداع ، پیامبر (ص) با انتخاب اصلح ترین فرد امت خود به عنوان ولی و سرپرست امت بعد از خود ، حجت را بر مردم تمام کرد و از همه نسبت به امر ولایت و سرپرستی امیرالمومنین علی (ع)  اقرار گرفت  و با این انتخاب توطئه های دشمنان و کفار نقش برآب شد و به کلی مایوس شدند .

طیب نژاد به راه و حرکت انبیا و اولیا تاکید کرد و افزود  البته امامان معصوم ما در راه هدایت امت به مسیر خدایی بسیار زحمت کشیدند و توانستند الگوی مناسب برای امت اسلام قرار گیرند و جلوی بسیاری از انحرافات و خرافات را بگیرند و جامعه را به سمت تعالی و رشد سوق دهند و امروز این پرچم در دستان ولایت فقیه قرار داد که همان راه انبیا و اولیا می باشد.

درادامه  مراسم ، پذیرایی از حضار انجام گرفت و برادر شکاری در رابطه با عید بزرگ غدیر شعرخوانی کرد.

ارسال نظرات