دوخانی گفت: بالغ بر ۴۰۰ نفر از کسانی که به طور حرفه‌ای و یا نیمه حرفه ای قالی بافی انجام می‌دادند را جمع کردیم و با آموزش و دادن نقش و طرح‌های مختلف برای آن‌ها درآمد زایی انجام دادیم
کد خبر: ۸۹۱۵۵۳۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۹

فاطمه دوخانی فعال بسیجی باسابقه در زمینه قالی بافی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره اشتغال زایی که با راه اندازی کارگاه‌های قالی بافی و پرورش قارچ ایجاد کرده است گفت: بعد از چندین سال که بازار فرش ایران ترمیم یافت، توانستیم برای ۱۵۰ نفر اشتغال زایی ایجاد شد. این درحالی است که دولت در زمینه ارائه تسهیلات و حمایت مالی چندان کاری نکرد و ما با دستان خالی توانستیم یک مجموعه‌ای را امر تجارت و کار‌های اقتصادی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همکاری خوبی با بسیج استان صورت گرفته و باعث ایجاد پویش‌های مختلف در زمینه اقتصادی شده است افزود: با تمام مشکلاتی برای راه اندازی کارگاه‌های خود داشتیم، اما توانسیتم در گردهمایی کارگروه‌هایی در قالب ایجاد اشتغال و آموزش کوشا باشیم. به دنبال آن بالغ بر ۴۰۰ نفر از کسانی که به طور حرفه‌ای و یا نیمه حرفه قالی بافی انجام می‌دادند را جمع کردیم و با آموزش و دادن نقش و طرح‌های مختلف برای آن‌ها درآمد زایی انجام دادیم.
ارسال نظرات