مدیر مجمع نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر اسلامی _ ایرانی گفت: این نمایشگاه به صورت کاملا مردمی برپا شده است و با تلاش های مجموعه تولیدکنندگان نوشت افزار در کشور حمایت می شود.
کد خبر: ۸۹۱۵۵۳۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۶

گروه اقتصادی خبرگزاری بسیج: اشاره: در سال 1393 تولید گسترده نوشت افزار با محتوای ملی-دینی بعد از سال ها موجب شد بخشی قابل توجهی از این بازار به محصولاتی با پسوند ایرانی-اسلامی اختصاص پیدا کند. ارزش این حرکت فرهنگی-اقتصادی وقتی دوچندان می شود که می بینیم در سال اقتصاد و فرهنگ به ثمر نشسته و با استقبال مردم مواجه شده است .

از طرفی نیز امسال موقعیت مناسبی است تا در عرصه های مختلف، سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی را پیاده سازی کنیم بر همین اساس برخی از تولیدکنندگان جهادگونه دست به تولید لوازم التحریر با طرح ها و نقش های ایرانی_ اسلامی زده اند. این اقدام در جایی ارزش  پیدا می کند که بازار را محصولات خارجی با عکس ها و طرح های غربی قبضه کرده است.

آشنایی با مشکلات و موانع تولید لوازم التحریر ایرانی _ اسلامی ما را بر آن داشت تا گفتگویی با مدیر مجمع نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر اسلامی _ ایرانی در این عرصه داشته باشیم که از نظرتان می گذرد: 

 نمایشگاه لوازم التحریر مردمی حمایت می شود/ حضور 70 تولیدکننده لوازم التحریر ایرانی_ اسلامی در نمایشگاه

گزارش بسیج حاکی از آن است که مجمع نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر اسلامی _ ایرانی پنجمین نمایشگاه «ایران نوشت» به همت جمعی از تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا می‌کند.

*حضور 70 تولیدکننده لوازم التحریر ایرانی_ اسلامی در نمایشگاه

از اهداف برپایی نمایشگاه «ایران نوشت» می‌توان به ارتباط مستقیم تولیدکنندگان نوشت‌افزارهای اسلامی _ ایرانی با مردم و مخاطبان خود که کودکان و نوجوانان هستند، اشاره کرد.

در این نمایشگاه 70 تولیدکننده نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر اسلامی _ ایرانی نظیر «روشنا»، «رویش»، «آزاده» با تصاویر نظیر شکرستان، پهلوانان و کلاه قرمزی، «قاصدک» با تصاویر «ثنا، ثمین و سینا»، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تصاویر «دارا و سارا» و عروسک‌های محلی، «ایام»، «مؤسسه آقا روح‌الله»، «پروانه» و «پرسام» حضور خواهند داشت و به ارائه محصولات خود می‌پردازند.

*برپایی پنجمین نمایش جدیدترین نوشت افزار ایرانی_ اسلامی

سعید حسینی، مدیر مجمع نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر اسلامی _ ایرانی و رییس پنجمین نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی_ اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اهداف و برنامه های برگزاری این نماشگاه گفت: نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی_ اسلامی برای پنجمین سال است که در آستانه آغاز سال تحصیلی برگزار می شود این نمایشگاه به نوعی ویترین عملکرد تولیدکنندگان لوازم التحریر با برند ایرانی_ اسلامی  است.جدیدترین محصولات و نوشت افزارهای  ایرانی و اسلامی در پنجمین سال برپایی این نمایشگاه عرضه می شود.

*نمایشگاه لوازم التحریر مردمی حمایت می شود

وی با اشاره به ارگان ها و سازمان های حمایت کننده ی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی_ اسلامی گفت: این نمایشگاه به صورت کاملا مردمی هدایت و برپا شده است و با تلاش های مجموعه تولیدکنندگان نوشت افزار در کشور حمایت می شود.

مدیر مجمع نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر اسلامی _ ایرانی با اشاره به حضور پر رنگ و تأثیر گذار برخی از کانون ها در اطلاع رسانی و تبلیغ پنجمین نوشت افزار ایرانی_ اسلامی خاطرنشان کرد: نمایشگاه  گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سعی کرده است با در اختیار گذاشتن فضای نمایشگاه کمکی در راستای حمایت و تبلیغ محصولات و لوازم التحریر ایرانی_ اسلامی گام بردارد.

رییس پنجمین نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی_ اسلامی  ضمن تقدیر از برنامه های سیما در پوشش زنده نمایشگاه خاطرنشان کرد: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با ایجاد فضای اطلاع رسانی کمک می کند تا مردم هرچه بیشتر با این نمایشگاه آشنا شوند.

ارسال نظرات