خبرهای داغ:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ملایر در محکومیت جنایات میانمار

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان ملایر در محکومیت به شهادت رساندن مسلمانان میانمار بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۱۵۵۳۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ملایر در محکومیت جنایات میانماربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان ملایر در محکومیت به شهادت رساندن مسلمانان میانمار بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَن يُضْلِلِ اللَّهُ فَلَن تَجِدَ لَهُ سَبِيلًا
ﻫﺮ ﻛﻪ ﺭﺍ ﺧﺪﺍ [ﺑﻪ ﻛﻴﻔﺮ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺯﺷﺘﺶ] ﮔﻤﺮﺍه ﻛﻨﺪ، ﻫﺮﮔﺰ ﺑﺮﺍﻯ ﺍﻭ ﺭﺍﻫﻰ [ﺑﻪ ﺳﻮﻯ ﻫﺪﺍﻳﺖ] ﻧﺨﻮﺍﻫﻰ ﻳﺎﻓﺖ.(نساء 143)

همزمان با موسم حج ابراهیم، مسلمین عالم هنوز «لبیک لا شریک لک لبیک» را زمزمه می‌کنند و خلقت را از شریک قائل شدن برای پروردگار نفی می‌کنند. شهادت روزانه مسلمانان مظلوم فلسطین به دست تفکر شیطانی صهیونیست خون اسلام ناب محمدی(ص) را به جوش آورده است، با وجود کسب افتخار شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم آل الله مسلمانان ملت ایران فاجعه منا را فراموش نکرده‌اند و کماکان از نسل‌کشی مسلمانان توسط تروریست‌های وحشی و رذیل داعش در خاورمیانه خون در دل داریم. یک‌ سال از قتل عام مسلمانان مظلوم كشمير و می‌گذرد که در شرق آسیا مسلمانان مظلوم واقع شده‌اند و جنگ برنامه‌ریزی شده غرب این بار در میانمار نمود پیدا کرده است.

استکبار جهانی که پی برده است پروژه جنگ 30 ساله مذهبی آنها در خاورمیانه به افول کشیده شده است، با یادآوری هلوکاست همیشه خود را قربانی افراطی‌گری در دنیا معرفی می‌کنند و با مشاهده اشک و خون کودکان بی‌دفاع روهینگیایی لبخندی شیطانی می‌زنند، ذهن سیاست بین‌الملل را به آزمایش‌های موشکی کره شمالی معطوف می‌کند و شعار مقابله با افراطی‌گری و نسل‌کشی را سر می‌دهد غافل از آنکه در همان منطقه آسیا از عظیم‌ترین فجایعی انسانی در کل تاریخ بشریت در حال انجام است؛ یعنی قتل عام مسلمان میانمار توسط دولت این کشور و سوزاندن اجساد آنها .

در کربلا وقتی تیر حرمله با قساوت قلب به گلوی طفل 6 ماهه امام حسین(ع) اصابت کرد، ایشان فرمود: اگر دین ندارید، آزاده باشید!!! آیا دولت بودایی میانمار دین ندارد یا آزاده نیست؟ مسلمانان بی‌گناه و مظلوم میانماری که حتی از حداقل حقوق اجتماعی و انسانی برخوردار نیستند و برای چندمین بار مورد تبعیض‌های گسترده همه جانبه قرار گرفتند.عجیب آنکه مدعیان حقوق بشر در سازمان ملل این جنایات سفاکانه دولت و ارتش میانمار را محکوم نمی‌کنند ، برای جانباختگان ابراز همدردی نمی‌کنند و در سرزمین‌های اسلامی کسی برای آنان شمع روشن نمی‌نماید. شاید فراموش کرده‌ایم که اسلام ناب محمدی ایستادگی در برابر ظلم ظالم و دفاع از مستضعف بی‌پناه است! کجایند مسئولینی که داعیه مقابله با افراطی‌گری و دفاع از مظلوم آنها در سطح جملات فریبنده بعضی سخنرانی‌ها مانده است و بزرگ‌ترین مشکل حال حاضر را مسئله حصر فتنه‌گران و آشوبگران می‌دانند؟!

وجه تمایز اسلام ناب محمدی با سایر ادیان در یاری رساندن و مدد مظلومین بی‌دفاع است لکن در مورد قتل عام مسلمانان میانمار حتی در همان مکتب بوداهیدامارا نیز توجیه ندارد. توحش گروهی و شرارت آنها انسان‌های بی‌دفاع را مجبور به ترک خانه و خانواده خود و فرار به فراتر از مرزها به بنگلادش و کشورهای دیگر می‌کند. به راستی تفکر اسلامی چه آتش جانسوزی را به جان خونخواران سفاک صفت جهان سیاست و قدرت انداخته است که روزانه شاهد قتل عام مسلمانان مظلوم در اقصی نقاط جهان هستیم؟
پاسخ و عمل به این سوال تمامی معادلات دنیای سیاست را بر هم می‌زند و لرزه بر جان اسکتبارجهانی می‌اندازد که زمینه‌ساز اشراف اسلام ناب محمدی (ص) بر عالم معنا است .

بسیج دانشجویی شهرستان ملایر با ابراز تأسف از عدم پیگیری بعضی مسئولین کشوری ذيربط اعلام می‌کند اگر ندای «یا لیتنا کُنّا معک» را سر مى‌دهيم، اصول قانون اساسى در بخش دفاع از حقوق مظلومین حوزه سياست خارجى را می‌دانیم و خود را حقوقدان می‌نامیم مطالبه‌گر خون به ناحق ریخته شده پیر و جوان مسلمان میانمار از دولت این کشور و مجامع بین‌المللی باشیم. بسیج دانشجویی شهرستان ملایر ضمن محکومیت نسل‌کشی مسلمانان میانمار، وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلیماسی را به پیگیری جدی این موضوع و مقامات لشکری را با تکیه بر تقوای الهی، هدایت و پشتیبانی ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به اتخاذ مواضع و اقدامات انقلابی توصیه می‌کند و با این مردم مظلوم از صمیم قلب ابراز همدردی می‌کند.

والله لا یهدی القوم الظالمین

بسیج دانشجویی شهرستان ملایر

انتهای پیام/

ارسال نظرات