خبرهای داغ:
تجمع اعتراض‌آمیز نسبت به کشتار مسلمان میانمار با حضور اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم در گرگان مرکز استان گلستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۵۵۱۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی محمد جعفری مسئول بسیج رسانه استان گلستان ظهر امروز  در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای محکومیت جنایات بودائیان میانمار و کشتار بی‌رحمانه مسلمانان، تجمعی در روز دوشنبه 26 شهریور ماه ساعت 10 صبح در پارک شهر گرگان برگزار می‌شود.

یبلایسب

وی تصریح کرد: با وجود آنکه ظلم و ستم در میانمار بر کسی پوشیده نیست اما رسانه‌های بین المللی در برابر این جنایات سکوت کردند. همه اصحاب رسانه کشورهای مسلمان وظیفه دارند در برابر این جنایات که به پشتیبانی کشورهای مدعی حقوق بشر اتفاق می‌افتد ساکت نباشند و ابعاد گسترده این جنایات را به گوش جهانیان مخابره کنند.

جعفری یادآور شد: امروز مسلمانان میانمار به علت اسلام جان و مال و کاشانه خود را از دست داده‌اند و وظیفه هر مسلمانی است که از برادران و خواهران دینی خود که مورد ظلم و شقاوت قرار گرفتند، دفاع کنند. رسانه‌ها نباید در برابر ظلم مردم مظلوم سکوت کنند چرا که یکی از رسالت‌های خبرنگاری بیان در سطح واقعیت است.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان تاکید کرد: امروز همه آحاد ملت اسلامی وظیفه دارند به پا برخیزند و از مظلومان عالم به دفاع کنند. متاسفانه برخی کشورهای مدعی حقوق بشر در برابر جنایاتی که علیه مسلمانان اتفاق می‌افتد سکوت کردند. امیدواریم با این تجمع بتوانیم از آلام و دردهای مردم مظلوم میانمار بکاهیم و زمینه را برای اتحاد و خروش مسلمانان به این جنایات آماده سازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها