ستاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نیازمندی های حوزه نظم و امنیت عمومی در این استان کارشناسی و شناسایی شود.
کد خبر: ۸۹۱۵۴۹۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست مشاركت مردم در تامین نظم و امنيت عمومی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: بررسي كارشناسانه و شناسایی مهمترین نيازمندي هاي حوزه نظم و امنيت و جلب مشاركت هاي مردمي در اين حوزه باید در دستور کار مسئولان مربوطه در استان قرار گیرد.

وی افزود: به همین منظور نيازمندي هاي شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری براساس اولويت ها دسته بندي و از خیران برای مشاركت در حوزه نظم و امنيت اجتماعي و اجراي هر چه مطلوب تر ماموريت هاي ناجا بهره گیری شود.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: فرهنگ سازي به منظور توسعه مشاركت مردمي به منظور ارتقای کمی و کیفی حوزه نظم و امنيت عمومی براي جامعه امروزي ضرورت دارد.

وی بیان داشت: اهتمام مسئولان به مقوله مشاركت مردمي نشان از باور تصميم گيران به اهميت همكاري و همياري مردمي در حوزه نظم و امنيت عمومی و افزايش همراهي با مجموعه نيروي انتظامي است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به دیدار سال گذشته فرماندهان انتظامی سراسر کشور با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: معظم له در این دیدار تاکید فرمودند که وزارت کشور و نیروی انتظامی در راستای ارتقای سطح امنیت از ظرفیت مردم بهره برداری بیشتری کنند.

سردار غلامعباس غلامزاده اضافه کرد: مردم ایران و چهارمحال و بختیاری نسبت به امنیت خود بسیار حساس هستند.

وی عنوان داشت: این مهم به ظرفیت بزرگی برای ارتقای سطح امنیت کشور و استان محسوب می شود.

ارسال نظرات