فرماندار مشهد از اختصاص ۲ میلیارد و ۸۳۱ میلیون تومان به پایگاه‌های بسیج مشهد در راستای تامین امنیت این کلانشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۵۴۷۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمدرحیم نوروزیان پیش از ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان مشهد که در فرمانداری برگزار شد، گفت: در مشهد مشکلات عدیده‌ای داریم و در همه بررسی‌ها و پیگیری‌ها به این نتیجه رسیدیم که اگر در مورد این کلانشهر با رویکرد و اجماع ملی به آن رسیدگی نکنیم، مشکلات به سختی حل می‌شوند.

وی افزود: یکی از راهکار‌ها این است که ساختار‌های اداری خود را تقویت کنیم، به عنوان مثال، برخی سازمان‌ها ساختار اداری مشخصی ندارند و برخی از ادارات با نواحی و مناطق مختلفی که دارند یک نفر به صورت کامل نمی‌تواند پاسخگو باشد.

فرماندار مشهد تصریح کرد: باید در ساختار‌های مشهد تجدیدنظر شود، چراکه به عنوان مثال، متاسفانه بیشترین جرائم خراسان رضوی و پیچیده‌ترین پرونده‌ها در مشهد اتفاق می‌افتد و این امر مستلزم توجه جدی است.

نوروزیان گفت: تجریه گذشته نشان می‌دهد در تقسیمات کشوری مردم متضرر نشده‌اند و مشکلات شهرستان‌هایی که به وجود آمدند مانند طرقبه و شاندیز بهتر و راحت‌تر حل می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال ۲ میلیارد و ۸۳۱ میلیون تومان به توسعه پایگاه‌های بسیج مشهد اختصاص یافته که برای امنیت شهر بسیار مهم است.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: متاسفانه در گذشته پنج شهرداری و دهیاری در زمینه جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز به‌شدت کم کار بوده‌اند که باید با آن‌ها برخورد شود.
ارسال نظرات