برنامه سازان صدا و سیمای مرکز زنجان با کسب 13 عنوان و رتبه برتر و شایسته تقدیر توانستند حضور موفقی در این جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها داشته باشند .
کد خبر: ۸۹۱۵۴۵۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های سازمان صداوسیما با معرفی و تجلیل از برگزیدگان و رتبه های بر‌تردر سنندج به کارخود پایان داد.

در این جشنواره که با حضور مدیران و برنامه سازان مراکز استانهای سازمان صداوسیما برگزار شد برنامه سازان مرکز زنجان با کسب 13 عنوان و رتبه برتر و شایسته تقدیر توانستند حضور موفقی در این جشنواره داشته باشند .

در این دوره از جشنواره بیش از 40عنوان برنامه از تولیدات مرکز زنجان در بخشها و حوزه های مختلف تولیدی و پژوهشی به مرحله داوری و نهایی راه یافته بود .

در حوزه خبر جشنواره،  معاونت خبر مرکز زنجان به موفقیت خوبی دست یافت و توانست رتبه دوم را در بین مراکز استانها کسب نماید.

خبر مرکز زنجان علاوه بر این نیز در 4 بخش توانست حائز رتبه شود .

در این راستا خانم  آذین خلجی گوینده خبر صدا و سیمای مرکز زنجان، در بخش اصلی این جشنواره حائز رتبه‌ی برتر شد.

در حوزه تولیدات ویژه ماه محرم، خانم زهرا شیر محمدی در رتبه سوم قرار گرفت.

همچنین خانم ماهرخ صمدی نیز در بخش مستند های خبری با اثری تحت عنوان لوازم التحریر ایرانی در جایگاه سوم ایستاد.

مهدی کریمی دیگر گزارشگر مرکز نیز در حوزه دفاع مقدس با «عاشقانه های مینو» دوم شد.

معاونت سیمای مرکز نیز حضور خوبی در این جشنواره داشت . مهمترین عنوان سیمای مرکز، کسب رتبه برتر تهیه کنندگی در بخش برنامه های ویژه محرم توسط آقای حسن دهقان به دلیل پوشش شایسته دسته عزاداری حسینیه اعظم بود .

علی رجبی دیگر همکار موفق مرکز بود که موفق شد رتبه برتر تصویربرداری را به خاطر تصویربرداری سریال تلویزیونی یاشا از آن خود نماید .

دیگر عناوین و رتبه های سیما که در این جشنواره کسب شد عبارت بودند از : عنوان شایسته تقدیر برای آقای حاتم معصومی در بخش تهیه کنندگی برای سریال یاشا ، عنوان شایسته تقدیر در بخش موسیقی متن توسط آقایان التفات داودی و حسن دهقان برای سریال یاشا ، رتبه های دوم و سوم بازیگری مرد توسط آقایان هاشم چاوشی و صفرعلی کریمی برای سریال یاشا و عنوان شایسته تقدیر برای برنامه بیزیم اللر(برنامه روستا) به تهیه کنندگی آقای بهمن رحمانی .

معاونت برنامه ریزی مرکز زنجان نیز از این جشنواره بی نصیب نمانده و توانست در بخش تولیدات ویژه برای فضای مجازی ، حایز رتبه برتر بین مراکز استانها شده و لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را به خود اختصاص دهد .

واحد پژوهش مرکز هم در حوزه پژوهش کاربردی با پژوهشی تحت عنوان قلم تراش و مرکب سازی زنجان توسط آقای مهدی خدایی موفق شد رتبه برتر جشنواره بیستم را کسب نماید .

 

ارسال نظرات