فرهنگسرای گلستان برای سومین سال متوالی برگزار می کند :
جشنواره «جعبه کفش» برای سومین سال متوالی در آستانه آغاز سال تحصیلی در مراکز فرهنگی هنری منطقه8 کلید می خورد.
کد خبر: ۸۹۱۵۴۵۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی- هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان ؛ جشنواره «جعبه کفش» امسال با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه هشت و مدیریت فرهنگی هنری منطقه هشت شهرداری تهران با شکل متفاوتی برگزار خواهد شد.

جشنواره «جعبه کفش» در سومین تجربه اجتماعی در راستای تکریم فرهنگ حلم و صبر و همچنین فضیلت اخلاقی جود و با هدف ترویج فرهنگ احسان، گذشت و فداکاری، کمک به نیازمندان، احیای حس انسان دوستی، پایداری کمک سراسری به مردم ایران و ترویج فرهنگ کمک به هم نوع برگزار می شود.

در جشنواره «جعبه کفش» مردم می توانند همه مایحتاج نوشت افزاری کودکان مناطق محروم و کم بضاعت را درون جعبه‌ های کفش بگذارند در نهایت هم این جعبه در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه هشت قرار می گیرد.

گفتنی است این جشنواره با شعار «مهر در انتطار هم‌دلی» از 18 تا 28 شهریور ماه از ساعت 8 تا 18 در تمام مراکز فرهنگی هنری منطقه هشت با حضور خیران و علاقمندان شرکت کننده در جشنواره «جعبه کفش» برگزار می شود.

علاقمندان به شرکت در این امر خیر می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک ،میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه یا با تلفن 77815173 تماس بگیرند .

ارسال نظرات