مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر گفت: باید آگاه و هوشیار بود چراکه فتنه بعدی دشمن با موضوع ولایت فقیه است همان طور که دشمن در فضای مجازی درباره ولایت فقیه شبهه پراکنی می‌کند.
کد خبر: ۸۹۱۵۳۹۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

فتنه بعدی دشمن با موضوع ولایت فقیه استحجت‌الاسلام چراغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک دهه ولایت و عید غدیر با اشاره به فلسفه ولایت فقیه از دیدگاه دین اسلام اظهار داشت: در زمان غیبت امام عصر(عج) نباید جامعه مسلمین بدون ولی و سرپرست بماند و باید کسی سرپرستی جامعه مسلمین را برعهده بگیرد و از حق مسلمانان در جهان دفاع کند.

وی با بیان اینکه ولایت به معنای رهبری و سرپرستی است، گفت: دین ما هیچ گاه جامعه مسلمانان را بدون ولی و سرپرست رها نکرده است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: در زمان غیبت ولی عصر(عج) این وظیفه برعهده ولی فقیه و نائب برحقش حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی است تا ولی و سرپرست جامعه مسلمین باشند.

وی ضمن تأکید بر پیروی از ولی‌فقیه ادامه داد: بر ما لازم است که از دستوارت ایشان در همه زمینه‌ها پیروی کنیم و پشتیبان ولایت باشیم تا دشمن هیچ گاه نتواند به اهداف خود دست یابد.

چراغی عنوان کرد: باید آگاه و هوشیار بود چراکه فتنه بعدی دشمن با موضوع ولایت فقیه است همان طور که دشمن در فضای مجازی درباره ولایت فقیه شبهه پراکنی می‌کند.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه یک نعمت بسیار برزگ در کشور ما است که باید قدر این نعمت را بدانیم، تصریح کرد: اگر ما پشتیبان رهبر و ولایت باشیم دشمنان ما نمی‌توانند کوچک‌ترین آسیبی را به این کشور وارد کنند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر خاطرنشان کرد: در حادثه منا دیدیم اگر اقتدار مقام معظم رهبری نبود عربستان حتی یکی از بدن‌های مطهر شهدای منا را هم تحویل نمی‌داد اما وقتی دید که رهبر ایران با کسی شوخی ندارد نه تنها شهدای کشور ما بلکه شهدای دیگر کشورها را نیز تحویل دادند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات