مسئول سابق سازمان بسیج فرهنگیان گفت: تهدیدات بسیاری علیه مجموعه فرهنگیان و دانش‌آموزان کشور وجود دارد و دشمن اهمیت این دو مجموعه را بیشتر از ما فهمیده و برای آن برنامه‌های مفصل دارد.
کد خبر: ۸۹۱۵۳۶۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، مراسم معارفه روسای جدید سازمان بسیج اساتید و بسیج فرهنگیان  و تکریم رؤسای سابق این دو سازمان در پردیس دانشکده علوم دانشگاه تهران با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، جمعی از مسئولین این دو سازمان و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

دکتر شعبانعلی رمضانیان مسئول سابق سازمان بسیج فرهنگیان در این مراسم با بیان اینکه امروز مسئولیت سنگینی از دوش من برداشته شد،‌اظهار داشت: اداره موفق اوضاع و احوالی که بر منطقه حاکم است به این ختم می‌شود که بتوانیم در ایران که کانون این اتفاقات است انسان تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

وی افزود: اگر بتوانیم امثال شهید حججی‌ها را تربیت کنیم، موفق خواهیم بود. 

رمضانیان اضافه کرد: باید ذهن متوجه اهمیت و تأثیرگذاری مجموعه پر اثر تعلیم و تربیت بکنیم زیرا با وجود اینکه قریب به 40 سال از انقلاب گذشته است این توجه صورت نگرفته است. 

مسئول سابق سازمان بسیج فرهنگیان با بیان اینکه بسیج باید به آموزش و پرورش کمک کند تا تعلیم و تربیت اسلامی شکل بگیرد، گفت: آموزش و پرورش برای تحول و قرار گرفتن در جایگاه واقعی خود نیاز به اتفاقات و کمک‌های بسیاری دارد.

وی ادامه داد:‌ دو سال پیش رهبر انقلاب ملاک‌های تربیت نسل انقلابی را نام برد و این نسل باید در آموزش و پرورش تربیت شود. 

رمضانیان با بیان اینکه اگر بسیج بخواهد کمکی به پیشرفت انقلاب بکند باید توجه به آموزش و پرورش را مدنظر قرار دهد، ادامه داد: دشمن بیش از ما اهمیت این مجموعه را درک کرده و برای آن برنامه‌های مفصل دارد و تهدیدات مختلفی متوجه معلمان و دانش‌آموزان است.

مسئول سابق سازمان بسیج فرهنگیان با اشاره به طمع دشمن به جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان بیان داشت:‌این تهدیدات اقتضا می‌کند تا همه توان خود را برای تقویت نهاد تعلیم و تربیت در کشور بسیج کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه بسیج کمک به دولت و مسئولین اجرایی برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت اسلامی است.

رمضانیان با بیان اینکه به معلم و شأن و کرامت او کمتر پرداخته شده است، عنوان کرد: منزلت معلم در جامعه به اندازه‌ای که باید باشد، نیست و بسیج فرهنگیان باید دوشادوش مجموعه مدیریتی برای اصلاح نظام و کمک به کسب جایگاه واقعی معلمان در جامعه تلاش کند.

وی با تشکر از زحمات همکاران خود در مجموعه بسیج فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: تلاش زیادی کردیم تا ضرورت توجه به نظام تعلیم و تربیت در کشور فهمیده شود اما این مسئله جای کار بسیاری دارد.

ارسال نظرات