خبرهای داغ:
کارشناس مسائل مذهبی تاکید کرد: مدافعان حرم مصداق بارز بذل جان در راه ولایت امیرالمومنین علیه السلام و بصورت اعتقادی امروز حرکت می کنند.
کد خبر: ۸۹۱۵۲۵۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، حجت الاسلام منصور صابری  اظهار کرد: عیدی که اگر از ابتدا به آن پرداخته بودند و اهمیتش را در جامعه اسلامی بیان شده بود الان با مشکلات مختلف بین مذاهب اسلامی مواجه نبودیم.

کارشناس مسائل مذهبی گفت: مهمترین مسئله ای که حضرت رسول در طول رسالتشان مکلف می شوند تا آن را بیان کنند خطبه غدیر بوده که چند بار در آن مسئله جانشینی مطرح شده است.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری بیان می کنند، اهمیت غدیر به جایگاه ولایت است به همین منظور عید اکبر نامیده می شود.

حجت الاسلام صابری با بیان اینکه پیغمبر اکرم دینی را مطرح کرده که کاملترین دینها است، تصریح کرد: به همین منظور دشمنی که روبروی دین اسلام می ایستد جاهل ترین دشمن است.

کارشناس مسائل مذهبی تصریح کرد: دوران پیغمبر جاهل ترین افراد زندگی می کردند و پیغمبر خیلی اذیت شد همانطور که پیغمبر می گوید هیچ پیغمبری حتی نوح همچون من اذیت نشده است.

وی با اشاره به اینکه رسالت پیغمبر تکمیل کننده رسالت همه پیامبران بوده افزود: همه پیامبران قبل از آمدن پیغمبر اسلام مژده  آمدن او را داده بودند.

حجت الاسلام صابری خاطرنشان کرد: امیرالمومنین علی علیه السلام جایگاه رفیعی دارند و علاوه بر امام اول بودن جایگاه ولایت الهی مطرح بوده که اگر نباشد پیامبران قبل رسالتشان ابتر می ماند.

کارشناس مسائل مذهبی اولین فایده محبت حضرت علی علیه السلام را برائت از آتش دانست و تصریح کرد: شیعه امیرالمومنین در آتش نخواهد سوخت در صورتی که محبت از روی معرفت باشد.

وی با توجه به این موضوع که شیعه امیرالمومنین منافق نخواهد شد و مشکل ظهور ولی عصر در روز  ظهور مقابله با منافقین است تاکید کرد: حضور در جلسه اهل و بیت ما را پاک می کند حال اگر ما بعد از آن مشکل داریم به دلیل ضعف ایمان های ما است.

حجت الاسلام صابری گفت: وظیفه ای که ما در خصوص غدیر داریم که خود حضرت هم تاکید کرده است هزینه دادن در راه ولایت است که نمونه آن بذل جان بوده  که در طول تاریخ زیاد وجود دارد.

کارشناس مسائل مذهبی تاکید کرد: مدافعان حرم مصداق بارز بذل جان در راه ولایت امیرالمومنین علیه السلام و بصورت اعتقادی امروز حرکت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها