خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردستان با بیان اینکه واقعه کربلا که برای استواری دین اسلام بوده دشمن نمی تواند آن را از بین ببرد زیرا هر ساله آن را تکرار می کنیم، تصریح کرد: اما اگر غدیر را که مشروعیت نظام ولایی و اسلامی است تکرار نکنیم دشمن آن را از بین خواهد برد.
کد خبر: ۸۹۱۵۲۵۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان حجت الاسلام محمد حسین مسعودیان در گفت و گویی اظهار کرد: موضوع غدیر یک قربت و مظلومیتی دارد و با تمام عظمتی که داشته هنوز در قربت قرار گرفته است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردستان گفت: دشمن همیشه در صدد است تا موضوع غدیر را به تحریف کشیده و آن را برای مردم به شکل دیگری جلوه دهد.

وی افزود:  باید قبول داشته باشیم که با تمام تلاش هایی که دشمن برای تحریف غدیر انجام می دهد،  شیعیان نیز در طول تاریخ در این زمینه کم کاری کرده اند.

حجت الاسلام مسعودیان با بیان اینکه واقعه کربلا که برای استواری دین اسلام بوده دشمن نمی تواند آن را از بین ببرد زیرا هر ساله آن را تکرار می کنیم، تصریح کرد: اما اگر غدیر را که مشروعیت نظام ولایی و اسلامی است تکرار نکنیم دشمن آن را از بین خواهد برد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردستان با اشاره به اینکه چند سالی واقعه مهم غدیر بصورت ملموس و عینی در جامعه بیان می شود،  افزود: باید آن را با ظرفیت هنر نشان داد و فقط در کتاب ها نباشد بلکه بصورت عینی به مردم نشان داده شود.

وی گفت: اهمیت غدیر را هر چه بگوئیم کم بوده و باید بصورت هنرمندانه پیام آن را بیان کنیم و واقعه غدیر و وقایع بعد از آن همچون آیات اول سوره معارج  به خوبی تبیین شده و تاکید شود امر امامت و ولایت از جانب حضرت حق است.

حجت الاسلام مسعودیان تاکید کرد: پیامبر اکرم با ملموس نشان دادن واقعه غدیر خواست تا مردم را از واقعه مهم غدیر بصورت عینی آگاه کند و با آن خطبه عظیم از مردم بیعت گرفت و در آن واقعه بیش از یکصد هزار نفر حضور داشتند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردستان خاطرنشان کرد: بسیاری از بزرگان اهل تسنن اقرار کرده اند که غدیر وجود داشته اما بعضی از منکران خواسته اند آن را تحریف کرده و ولایت را به دوستی معنی نمایند می گویند اینگونه نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها