خبرهای داغ:
شورای تبیین بسیج دانشگاه‌های استان فارس در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خواهان انتخاب اصلح برای پست استانداری فارس شدند.
کد خبر: ۸۹۱۵۱۸۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

شورای تبیین بسیج دانشگاه‌های استان فارس  در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خواهان انتخاب اصلح برای پست استانداری فارس شدند.

متن این نامه بدین شرح است « با اهدای سلام و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت نظر به انتصاب اخیر استاندار فارس در سمت معاونت عمرانی وزارت کشور بر خود تکلیف دانستیم که به عنوان نماینده قشر نخبه و انقلابی استان  با نگاهی دلسوزانه و از سر دغدغه، فضای شفافی را از وضعیت موجود در استان حضورتان شرح داده تا شرایطی برای انتصاب استانداری کارامد که جمع تخصص و تعهد باشد، در جایگاه کلان مدیریتی استان پهناور فارس فراهم شود.

استان فارس همواره بستر هجمه‌های عقاید و جریان‌های در تقابل با نظام بوده و همواره دشمن با جنگ تبلیغاتی خود به دنبال پیاده‌سازی گفتمان مذبوحانه و منقضی غرب بوده است. از این‌رو لازم به ذکر است که با نگاهی گذرا به تاریخچه مدیریتی استان فارس شاهد فرایندی در جهت تبدیل آن به یک بنگاه سیاسی و محلی برای سهم خواهی احزاب و گروه‌های فکری متفاوت در دوران پیش و پس از انقلاب اسلامی خواهید بود.

امروز عده‌ای بنا بر آن دارند که با استحاله‌شدگان فرهنگی و خودفروختگان سیاسی، چراغی را که حضرت امام خمینی (ره) و بیش از 15 هزار شهید با بذل جان برای راه آینده کشور و این استان روشن کرده‌اند را خاموش کرده و انقلاب را از ادامه راه باز دارند. تاکنون جوانان غیرتمند این مرز و بوم با عمل به بندبند وصایای امام راحل و رهنمودهای پیر فرزانه انقلاب در سایه سومین حرم اهل‌بیت (ع) با حضور همه‌جانبه در صحنه‌های دفاع از انقلاب اجازه نداده و نخواهند داد دستاوردهای انقلاب در این استان تحت‌الشعاع افکار و اشخاص مسموم به فتنه قرار گیرد.

همواره نگاه‌های جناحی حاکم بر معادلات سیاسی استان توسط سلائق مختلف منجر به نارضایتی مردم و عدم مدیریت صحیح منابع و ظرفیت‌های عظیم استان گشته است و اکنون در این مقطع، نگاهی از روی دغدغه و دلسوزی در جهت اصلاح وضع موجود از جنابعالی انتظار می‌رود و این مهم میسر نخواهد شد جز آن که فرد مورد نظر جهت تصدی این پست حساس دارای تعهد و تخصص و آشنای به ظرفیت‌های عظیم استان و حائز کارنامه‌ روشن و قابل دفاع در زمینه‌های مختلف از جمله سیاسی باشد و از هرگونه انحراف به‌ ویژه فتنه عمیق 88 مبرا و هیچ‌گونه وابستگی به باندهای قدرت و ثروت نداشته باشد.

انتظار آن است که شما به عنوان وزیر کشور استانداری را برگزینید که خود را ملزم به قانون بداند و دارای سوابق روشن در زمینه سیاسی و مدیریتی باشد و با رویکردی انقلابی، توانمندی خود را در راه پیشرفت و آبادانی استان مصروف دارد و از هر گونه حاشیه‌سازی و غفلت از منابع به دور باشد.

استاندار فارس باید مومن به آرمان‌های مقدس انقلاب و دارای روحیه‌ای عدالت جو باشد و قدرت جذب و مدیریت تمامی سلائق انقلابی را دارا باشد و اعتقاد راسخ به توانمندی نیروی جوان استان داشته باشد.

استاندار فارس باید بداند که مردم شریف خطه فارس روحیه انقلابی و ایمان راسخ خود را در روح و متن زندگیشان حفظ کرده‌اند و شاهد این مدعا تداوم راه سرخ شهادت در راه اعتلای انقلاب از ابتدا تا کنون است و  آگاه باشید که هرگز مردم هر آن کس را که دارای اندک زاویه‌ای با آرمان‌های بلند امام و شهدا باشد  نخواهند پذیرفت لذا در فرصت باقی‌مانده به‌ دور از هیاهوی سیاسی و گزینه‌های تحمیلی در انتخاب اصلح بکوشید چراکه باید در قبال این انتخاب در محضر درگاه خداوند پاسخگو باشید.

در پایان برای شما که توفیق خدمت به ملت مومن و شریف ایران را دارید آرزوی موفقیت و طی طریق در تداوم مسیر انقلاب و تحقق هدف والای ایجاد دولت اسلامی را از خداوند منان خواستاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها