افزایش ۵۸ درصدی حجم تصفیه خانه‌های فاضلاب استان

حجم تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در سه سال اخیر ۵۸ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۸۹۱۵۱۳۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان با بیان اینکه ۲۳۵ کیلومتر شبکه آب وافزایش ۵۸ درصدی حجم تصفیه خانه‌های فاضلاب استان فاضلاب در چهارسال اخیر در شهر‌های استان اجرا شد گفت: از این رقم ۱۷۰ کیلومتر شبکه آب و ۶۵ کیلومتر دیگر شبکه فاضلاب بوده است.
لدنی نژاد از افزایش ۵۸ درصدی حجم تصفیه خانه‌های فاضلاب شهر‌های استان در سه سال اخیر خبر داد و افزود: در این مدت هشت هزار متر مکعب مخزن بتنی در چهار شهر یاسوج، باشت، مارگون و چیتاب ساخته و وارد مدار بهره برداری شد.
وی افزایش ۵۷ درصدی تعداد مشترکان فاضلاب و افزایش ۳۲ درصدی تعداد مشترکان آب در چهار سال اخیر را از دیگر خدمات آب و فاضلاب شهری ذکر کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان تکمیل، راه اندازی و بهره برداری تصفیه خانه‌های فاضلاب شهر دوگنبدان را به عنوان بخش دیگری از فعالیت‌های اثر بخش شرکت آب و فاضلاب استان طی سال‌های اخیر عنوان کرد و ادامه داد: عملیات اجرایی دو تصفیه خانه فاضلاب شهر‌های سی سخت و چرام نیز در سال جاری آغاز شده است.
مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان اضافه کرد: ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب در استان با ۷۰ درصد افزایش از ۴۴ هزار متر مکعب به ۷۵ هزار و ۲۰۰ متر مکعب رسیده است.
وی گفت: شمار مشترکان فاضلاب در استان از ۲۰ هزار و ۶۳۹ مشترک در سال ۹۲ با ۶۰ درصد افزایش به ۳۳ هزار مشترک افزایش یافت.
لدنی نژاد ادامه داد: در حالی که تا سال ۹۲ تعداد مشترکان آب آشامیدنی استان ۱۲۰ هزار و ۹۸۳ مشترک بود در سال جاری به ۱۴۸ هزار مشترک رسیده است.
کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت حدود ۷۱۳ هزار نفر دارای ۸ شهرستان و ۱۷ شهر است.
ارسال نظرات