مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا: بزرگترین نعمت الهی که خداوند به ما داد همین نعمت رهبری است، لذا آن دینی را خدا می‌پسندد که با ولایت باشد.
کد خبر: ۸۹۱۵۰۷۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای استان مازندران، یدالله غلامی در مناطق عملیاتی شمال غرب در جمع رزمندگان لشکر عملیاتی 25 کربلا با اشاره به اینکه در روایت این روز عیدالله اکبر، روز امامت و ولایت،روز بزرگترین عید انسان‌های مؤمن و موحد است، اظهار کرد:  در تاریخ زندگی پیامبر اسلام روزهای مهمی رقم خورده است مثل روز بعثت روز هجرت روزهایی که پیامبر در فتح و پیروزی گذراند مثل جنگ بدر جنگ خندق و امثالهم.

وی افزود: اما هیچ کدام این روزها عظمتش به عظمت عید غدیر نیست و تعبیراتی که قرآن برای این روز به‌کار برده برای هیچ روزی برای تاریخ بشر حتی تاریخ زندگی پیامبر اسلام هم به‌کار نبرده است.

مسؤول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اهمیت امامت خاطرنشان کرد: اگر امام نباشد نماز،روزه،حج و جهاد منحرف می‌شود‌.

 این مسؤول با بیان اینکه می‌بینید تکفیری‌ها و داعشی‌ها انسان را سر می‌برند و فکر می‌کنند با این عمل به بهشت می‌روند، یادآور شد: داعش می‌گوید دولت اسلامی عراق و شام، در شام دولت بنی‌امیه را اسلامی می‌داند و در عراق دولت بنی‌عباس را و عنوان می‌کند که می‌خواهد این دو دولت را احیا کند.  

غلامی بیان کرد: داعش می‌گوید عملیات انتحاری را موقع اذان ظهر انجام دهیم که وقتی کشته شدیم پیش پیامبر باشیم، آدم را زنده زنده می‌سوزانند سر می‌برند و ادعا می‌کنند اگر کشته شوند با پیامبر محشور می‌شوند. 

وی با بیان اینکه داعش منحرف شد چون امام نداشت، افزود: امام نباشد جهاد هم منحرف می‌شود، حلال و حرام به انحراف کشیده می‌شود لذا خدا پیامبر را تهدید کرد اگر ابلاغ امامت نکنی کار رسالتت تمام نیست.

مسؤول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه کربلای مازندران مسئله امامت آنقدر اهمیت دارد که پیامبر هم نگران بود که مبادا مردم جانشین بعد از او‌ را نپذیرند و امت دچار اختلاف شود، عنوان کرد: پیامبر حاجیان را کنار برکه‌ای به نام غدیرخم نگه داشت و امام علی علیه‌السلام  را به مردم معرفی کرد‌.

این مسؤول ادامه داد: خداوند در آیات تعابیری درباره غدیرخم به‌کار برد که درباره بعثت این آیات را به‌کار نبرد، وقتی پیامبر مبعوث شد خدا نگفت دین کامل شد اما با معرفی امام علی علیه‌السلام به امامت فرمود دین کامل شد.

غلامی با اشاره به اینکه کفار از این اقدام پیامبر مأیوس شدند، تصریح کرد: کفار که روزنه امید داشتند که اگر پیامبر از دنیا رحلت کند پسر که ندارد جانشین او شود، برای همین بعد از رحلت پیامبر دین هم از بین می‌رود و آنها از خلاء رهبری بهترین سوء‌استفاده را کنند و برگردند به همان زمان قبل اسلام، اما وقتی مساله امامت با معرفی امام علی علیه‌السلام  خلاء رهبری را پر کرد امید دشمنان از بین رفت و‌مایوس شدند، هم دین کامل شد و هم نعمت الهی به مردم رسید. 

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین نعمت الهی که خداوند به ما داد همین نعمت رهبری است، لذا آن دینی  را خدا می‌پسندد که با ولایت باشد. 

مسؤول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه کار شما بسیار با ارزش است، حراست از کشور، مردم و سرزمینی که ولایت علی علیه‌السلام را دارد، افزود: خداوند دشمنان اسلام را ذلیل و‌خوار کرد و ما را یاری داد، قریب به ۴۰ سال از عمر انقلاب می‌گذرد که خدا چه در جنگ تحمیلی چه در حوادث دیگر نصرت عطا کرد، به‌شرط آنکه ما در یاری دین خدا باشیم، "ان‌تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم"، که شما عزیزان در جوانی و‌ در بهترین دوران عمرتان دارید از دین خدا پاسداری می‌کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها