یک زوج جوان بهشهری با حضور در منزل جاویدالاثر سید سجاد خلیلی از مدافعان حریم حرم حضرت زینب(س) مراسم ازدواج خود را متبرک ساختند و زندگی مشترک خود را از منزل این شهید آغاز کردند.
کد خبر: ۸۹۱۵۰۷۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شنبه‌شب زوج جوان بهشهری با حضور در منزل جاویدالاثر سید سجاد خلیلی از مدافعان حریم حرم حضرت زینب(س) مراسم ازدواج خود را متبرک ساختند.

ابوالقاسم ولی‌پور به همراه همسرش زندگی شیرین خودشان را با حضور  در منزل جاویدالاثر سید سجاد خلیلی از مدافعان حریم حرم حضرت زینب(س) آغاز کردند.

وی به خبرنگار خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، در مورد علت حضور در منزل جاویدالاثر سید سجاد خلیلی می‌گوید: در ابتدای زندگی و آغاز زندگی مشترک من و همسرم معتقد بر این بودیم که زندگی خود را به سبک شهدا آغاز کنیم و سبک زندگی شهدا را ملاک و معیار زندگی خود قرار دهیم.

ولی‌پور بیان کرد: زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و خوشحالیم که با این کار یاد شهدا و به‌ویژه این جوان شجاع را زنده نگه داشته ایم.

وی افزود: شهدا حقی بر گردن ما دارند و ما باید ادای دین به این بزرگواران داشته باشیم و امیدواریم این حرکت نمادین تلنگری برای همه ما جوانان باشد تا زنده دار خون شهدا باشیم و زندگی خود را با الگو برداری از سبک زندگی شهدا بسازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها