خبرهای داغ:
در جریان غدیر آینده اسلام و بشریت تا ابد ترسیم شد/آنهایی که گمان میکنند برپایی غدیر عامل تفرقه است در آیات قرآن تدبر کنند
کد خبر: ۸۹۱۵۰۳۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی، در مراسم بازسازی  واقعه غدیر در شهرستان درمیان، اظهار کرد: دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم از جمله پیام های غدیر برای همه مسلمانان است.

وی افزود: روز غدیر روز یاس کفار و دشمنان اسلام و نظام اسلامی است ؛ نظام اسلامی ما به تمام مسلمانان در عراق، فلسطین، یمن، افغانستان و سوریه کمک و یاری می کند، در هر کجا صدای مسلمان و مظلومی بلند شود جمهوری اسلامی به کمک آن صدا می شتابد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (علیه السلام) بیان کرد: دین مبین اسلام در طول تاریخ با تبعیت از انسان های پاک، راه کمال را به بشریت نشان داده است  و در بین مسلمین جریان غدیر پیوندی محکم و نماد وحدت، انسجام و همدلی است.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: آن هایی که تصور می کنند برپایی این برنامه ها عامل تفرقه و اختلاف است، در تدبر در آیات قرآن کریم می توانند به حقیقت دست پیدا کنند.

 وی اذعان کرد: در جریان غدیر آینده اسلام و بشریت تا ابد ترسیم شد و در این جریان امام علی (ع) بعنوان امام جامعه معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری همواره بر بزرگداشت عید غدیرخم تاکید فرموده اند زیرا عید غدیر منحصر به یک روز نیست، بلکه تجلیل از یک جریانی است که تمام نشدنی است.

حجت الاسلام نوفرستی عنوان کرد: امامت و مودت، عشق و پیوند و مخالف با ظلم و فساد و خون ریزی است و ظهور امام عصر (عج) تکمیل کننده بعثت، حادثه غدیر و نهضت عاشورا است و در واقع تمام تلاش های انبیاء و اولیای الهی را دربر می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها