مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15خرداد؛
خبرگزاری بسیج: مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک با بیان اینکه غدیر سرمایه بزرگی است که باید از آن به خوبی بهره برداری شود، گفت: وهابیت و دشمن در صدد کم رنگ کردن این واقعه مهم هستند.
کد خبر: ۸۹۱۴۹۷۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک بعد از ظهر امروز در جشن ولایت حسینیه شهدای این شهرستان با بیان اینکه غدیر سرمایه بزرگی است که باید از آن به خوبی بهره برداری شود، گفت: وهابیت و دشمن در صدد کم رنگ کردن این واقعه مهم هستند. بنابراین باید با برنامه ریزی و انسجام و انجام کارهای فرهنگی خوب توطئه دشمن را خنثی کرد.

با ابراز تأسف از کم اهمیتی به واقعه غدیر با اشاره به آیه3 سوره مائده گفت: پیامبر فرمودند الله اکبر بر کامل کردن دین و تمام نمودن نعمت و رضایت پروردگار.

وی اذعان کرد: امروز هر چه در تاریخ در مورد علی(ع) مطالعه و کنکاش شود برای حال و پیشرفت آینده خودمان بسیار مفید خواهد بود.

مسؤول امور روحانیون سپاه 15خرداد بنا به روایتی از ابن عباس، با بیان اینکه قرائت سوره توحید مانند قرائت ثلث قرآن است، افزود: علی(ع) مانند سوره توحید است هرکس که با زبان او را قبول دارد ثلث اسلام را قبول دارد، هر که با قلب او را دوست دارد، دو سوم قرآن و در نهایت هر که علی(ع) را با زبان و قلب و دستهایش دوست داشته باشد؛ کل اسلام را پذیرفته است.

وی با بیان اینکه صفات علی(ع) در سه بعد معنوی، انسانی و حکومتی خلاصه می شود، افزود: بعد انسانی ویژگی های علی(ع) فقط مخصوص شیعه نیست و همه دینداران جهان به این ویژگی ها معترفند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج قرچک بحث غدیر را منحصر به شیعه ندانست و ولایت علی(ع) را نهایت سرمایه مسلمین برشمرد و تأکید کرد: آنچه علی(ع) دارد فراتر از همه دنیاست.

وی فلسفه سیاسی اسلام که در طول تاریخ مورد هجمه قرار گرفته را در چهار اصل عنوان کرد و اضافه کرد: اهمیت زندگی اجتماعی، ضرورت وجود قانون، واضع و مجری قانون چهار مسئله اصلی فلسفه سیاسی اسلام است.

کارشناس دینی با بیان اینکه غدیر همان فلسفه سیاسی اسلام است، ادامه داد: تکیه اسلام به زندگی اجتماعی است اما عده ای تلاش دارند کلام شفاف اسلام را انکار کنند.

وی ابراز کرد: قانون باید الهی باشد، اسلام تأکید دارد که قانون همان کتاب خداست و باید دید چه کسی این قانون را وضع می کند!؟

حجت الاسلام عبدالله پور افزود: اسلام تأکید دارد که قانون گذار خدا و وضع کننده آن نبی خدا و جانشینانش و بعد از آن ولی فقیه است.

وی اجرای قانون را توسط خدا دانست و گفت: مجری آن را پیامبر(ص) مشخص می کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15خرداد با یادآوری اینکه روز غدیر، روز اکمال دین، روز اتمام نعمت، روز تعهد و بیعت است، اظهار داشت: نه فقط برای حاضران بلکه غدیر تا قیامت و برای همه است.

وی در پایان غدیر را سرمایه بزرگی دانست که باید از آن به خوبی بهره برداری شود و خاطرنشان کرد: در این صورت قطعاً مورد رضای الهی و خشنودی بقیه الله قرار می گیرد و امروزه وهابیت و دشمن در صدد کم رنگ کردن این واقعه مهم هستند، پس باید با برنامه ریزی و انسجام و انجام کارهای فرهنگی خوب توطئه دشمن را خنثی کرد./#

 

ارسال نظرات