خبرهای داغ:
رییس هیأت ووشو بندر هندیجان گفت:باپیگیری وانگیزه غیرتمندانه شیرزنان شجاع وکم توقع ووشو کاران بندر هندیجان به مدت دو روز ۱۷و۱۶شهریورماه دررقابت های نفس گیر وسخت مسابقات بانوان ووشو رده سنی بزرگسالان قهرمانی استان دربخش ساندا به میزبانی شهرستان خرمشهر شرکت نموده و با شایستگی تیم هیأت بانوان ووشو هندیجان با سرپرستی خانم مطور و سرمربی خانم مولوی به مقام سوم رسیدندو خانم ها دنیاری ومحبعلی توانستندبا درخشش دراین رقابت ها ۲سهمیه ارزشمند حضور در اردوی استانی برای اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی کشوررا کسب نمایند و همچنین تیم هیأت های ووشو بانوان شهرهای ایذه و خرمشهر در این رقابت ها اول ودوم شدند.
کد خبر: ۸۹۱۴۸۹۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

احمد عسکری مهر شب جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:این رقابت ها سالی یک بار به میزبانی شهرهای استان در تمام بخش ها ی ووشو برای بانوان در رده سنی بزرگسالان برگزار می شودکه تاکنون ورزشکاران ووشوکار هندیجان مقام های خوبی در استان کسب نموده اند وجزء برترین های استان هستند.


وی افزود:مسؤولان ورزشی نیاز هست که حمایت و همکاری داشته باشند تا این رشته همیشه در مقام های اولی باشد و استعدادهای خوبی در هندیجان وجود دارد.


وی بابیان تقدیر از حمایت  خوب مردم هندیجان گفت:این کسب مقام سومی دررشته ووشوبانوان ودریافت  سهمیه اردوی استانی را به مردم ،اداره ورزش وجوانان و تمام بسیجیان و خانواده های معظم شهدا تقدیم می کنم و به تمام این بزرگواران تبریک می گویم.


عسکری مهر ربیس هیأت ووشو بندرهندیجان عنوان کرد:بانوان ووشو کار هندیجان سختی های زیادی را متحمل شدند تا توانستند سهمیه اردویی در انتخابی برای رقابت های کشوری را کسب نمایند وانتظار می رود مسؤولان همراهی نموده و به فکر توسعه این ورزش جذاب باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها