فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

اقتصاد مقاومتی یعنی حل نمودن مشکلات اقتصادی کشور با استفاده از توان داخلی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد از اردوی طرح هجرت 3 بسیج دانش آموزی بازدید نمود.
کد خبر: ۸۹۱۴۸۳۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ اردو‌های طرح هجرت بسیج دانش آموزی به منظور بهینه سازی مدارس با کمک دانش آموزان بسیجی انجام می‌شود. سرهنگ حسین زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در این بازدید اقتصاد مقاومتی را ضرورت غیرقابل تردید جامعه کنونی قلمداد کرد و بیان داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی حل نمودن مشکلات اقتصادی کشور با استفاده از توان داخلی؛ اگر راهی جز اقتصاد مقاومتی پیموده شود خطا بوده و مفید فایده نخواهد بود.
زارع کمالی در سخنانی، با تعریفی از اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:جامعه ایرانی افق‌های بلندی را برای خود ترسیم و برنامه ریزی کرده است و در نظر دارد در سطح جهانی، جایگاهی برتر برای خود داشته باشد.
وی گفت: برای دست یابی به این مقصود چاره‌ای نیست جز اینکه بایداز منابع محدودی که در اختیار داریم بیشترین استفاده را کرده به نیروو توان داخلی خود اتکا نموده و وابستگی خود و تأثیرپذیریش از بیرون را کم کنیم.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی چیزی نیست جز بهینه مصرف کردن، استفاده درست از سرمایه و چرخیدن درست چرخه‌های اقتصادی کشور و بسیار خرسندیم که این خواسته در کلام رهبری و با تأکید جدی ایشان ابلاغ شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار