امام جمعه موقت هشترود در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با انتقاد از سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر در برابر جنایات علیه مسلمانان میانمار گفت: مجامع و نهادهای حقوق بشر با سکوت در برابر این کشتارها و نسل کشی ها، کرامت انسانی را زیر سئوال بردند.
کد خبر: ۸۹۱۴۷۷۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام یعقوب اباذری در خطبه های نماز جمعه هشترود افزود: متاسفانه سازمان ملل و نهادهای بین المللی مدافع حقوق بشر در قبال جنایت علیه مسلمانان میانمار سکوت اختیار کرده و کشورهای اسلامی نیز این اعمال وحشیانه و ضد بشری را محکوم نمی کنند.
وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی باید با اتحاد و همدلی مانع این گونه اقدامات وحشیانه علیه مسلمانان میانمار شوند ادامه داد: کشورهای مسلمان باید در برابر این موج مسلمان ‌کشی ایستادگی کنند.
وی اضافه کرد: برخی ازکشورهای اسلامی هم اکنون اسیر سیاست های کشورهای غربی و استکبار جهانی شده و این امر اتحاد جهان اسلام را به خطر انداخته است.
وی با اشاره به فرا رسیدن عید غدیر و دهه امامت و ولایت گفت: تمام فتنه های روی زمین به دلیل عدم تبیین و ترویج فرهنگ و فلسفه واقعه عظیم غدیر به وجود آمده است.
نمازگزاران هشترودی در پایان نمازجمعه این هفته، در حمایت ازمردم مسلمان میانمار و اعتراض به کشتار مسلمانان این کشور راهپیمایی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها