خبرهای داغ:
آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس با اهدای لوح تقدیر از اقدامات سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر در راستای پاسداشت شعائر اسلامی تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۹۱۴۷۷۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در متن لوح تقدیر امام جمعه شیراز خطاب به فرمانده سپاه فجر آمده است: " شهر دارالعلم شیراز تجلی گاه مضجع منور و بارگاه مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم امین ولایت (علیه السلام) است.

تجلیل امام جمعه شیراز از اقدامات فرمانده سپاه فجر در راستای پاسداشت شعائر اسلامی

وجود سلاله پاک و گرانقدر خاندان اهل بیت عصمت و طهارت، سومین حرم اهل بیت را به ملجاء و پناه علما و اندیشمندان در دوره های مختلف تاریخ درآورده است.

حفظ این جایگاه از طریق پاسداشت شعائر اسلامی از جمله برپایی نماز وحدت بخش جمعه نقطه عطفی در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی است.

قطعا مدیریت خوب و اقدامات خالصانه جنابعالی در همراهی با سایر مجریان این طرح عظیم دینی به ویژه در زمینه در اختیار نهادن امکانات و تجهیزات لازم و تامین نیروی انسانی همکاری کننده، جای تقدیر و تحسین دارد.

ضمن تشکر از جنابعالی و همکاران ارجمندتان که با خلوص نیت و به قصد قربت در تعظیم و تکریم شعائر دین، خدمتی ماندگار به اهالی متدین و مذهبی شهرستان شیراز داشته اید، توفیقتان را در پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی از درگاه حضرت احدیت مسألت می نمائیم. "

ارسال نظرات
پر بیننده ها