خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه سراب با بیان اینکه غدیر عصاره و ثمره حرکت الهی انبیاست خاطرنشان کرد: 124 هزار پیامبر و ائمه معصومین همگی برای تبلیغ دین و اسلام واحد مبعوث شده اند و خداوند متعال در قرآن کریم از این روز به عنوان روز اکمال دین نام برده اند.
کد خبر: ۸۹۱۴۷۵۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

حجت الاسلام عبدالرحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی اظهار داشت: آشنایی با واقعه غدیر به قدری اهمیت دارد که حضرت پیامبر صلی الله علیه و آله به کاروانیان حج دستور توقف داد به طوری که سه روز برای بیعت با مردم توقف کردند و جریان غدیر سه روز ادامه داشت.

وی از دستور اکید خداوند برای ابلاغ دستور معرفی امامت به عنوان مهم ترین دستور برای پیامبر اسلام نام برد و اظهار داشت:  اهمیت ابلاغ پیامبر به قدری بود که خداوند متعال فرمود؛« ای پیامبر اگر دستور معرمی امامت ابلاغ نشود زحمات 23 ساله اش در تبلیغ پوچ خواهد بود».

حجت الاسلام عبدالرحیمی علی(ع) را انتخاب و منصوب شده از سوی خداوند متعال عنوان و بیان کرد: تفکر اینکه که انتخاب علی علیه السلام را انتخاب فردی و بر پایه تعلقات شخصی و فامیلی بدانیم اشتباه است چراکه عصمت ائمه معصومین علیهم السلام مورد تاکید قرآن و آموزه های دینی است.

وی در پایان برگزاری مراسمات و بازسازی و شبیه خوانی غدیر را برای معرفی این حادثه عظیم تاریخی و معرفی مخالفان و موافقان و تببین آن را از ضروریات دینی عنوان کرد.

ارسال نظرات