حجت الاسلام میر احمدی ،نبود شناخت غدیر را باعث ظلم درقبال مظلمونان جهان دانست و گفت:اگر واقعه غدیر در جهان شناخته میشد،جهان اینگونه شاهد ظلم یهودیان و مشرکین در قبال مسلمانان و غیر مسلمانان نبودند.
کد خبر: ۸۹۱۴۷۴۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،حجت السلام و‌المسلمین سید بوالقاسم میراحمدی،امام جمعه شهرسان قدس در خطبه های اول عبادی-سیاسی این هفته،ضمن توصیه به تقوا و رعایت حدود الهی و تبریک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر،به حقانیت حضرت علی(ع) و رویداد غدیر خم پرداخت وخاطرنشان کرد:یکی از رویدادهای بزرگ تاریخ رویداد غدیر بود و‌اگر این رویداد به درستی در جامعه خوانده شود،همه انسانهابه درستی میتوانند راه خود راه پیدا کنند زندگی عادتمندی داشته باشند.

 

وی بر این اساس ادامه داد:دوران حکومت علی (ع )را وقتی انسان امروزه مطالعه خواهد کرد،به حقانیت و عدل علی(ع)پی میبرد و در میابد که علی راه حق است و‌غیر از راه علی راه دیگری در زندگی نخواهد بود.

 

حجت الاسلام میراحمدی، به کشتار مسلمانان میانمار پرداخت و با مطرح کردن سوال «حقوق بشر کجاست؟» اظهار داشت:اگر شناخت غدیر دردل مردم جای میداشت،حکومتهای چنین برخوردی را در قبال مرذمان خود انجام نمیدادند.

وی افزود:تمام قتل و‌کشتاری که توسط مرتجعان و‌حکومتهای ظالم انجام میشود،نبود غدیر و شناخت غدیر است.

وی اسرائیل را عامل کشتار در میانمار دانست و‌ اظهار داشت:با ارسال اسلحه اسرائیلی به میانمار کشتار مظلومان آن کشور آغاز شد و‌همه دریافتند که اسرائیل در کشتار نه تنها مرذم مسلمان غزه بلکه تمام مسلمانان جهان است.

 نماینده ولی فقیه شهر قدس،رهنمودهای مقام معظم رهبری را،راهی به سوی نجات کشور از گزند دشمنان توصیف کرد و بیان داشت:با توصیه و رهنمودهای ولی امر توانستیم سایه شوم را از کشور دور کنیم و‌شاهد آسایش مردم ایران در چنین شرایطی باشیم و با اقامه ولایت فقیه، یعنی رسیدن حکومت به دست صاحب حق پشت و‌گوش به فرمان ولی امر خواهیم بود.

 

«شورای شهر شهرداری را انتخاب کنند سیاست زده نباشد و‌محبوب مردم باشد»

 

امام جمعه شهرقدس،در خاتمه خطبه های اول،شورای اسلامی شهر قدس،را به انتخاب صحیح شهردا آینده این شهرستان توصیه نمود و‌گفت:منتخبین مردم شهرداری را انتخاب کنند که سیاست زده نباشد که  ومورداعتماد مردم باشد و امیدواریم شهردار پاک دل و‌پاک دست را برای شهر برگزینند.

 

امام جمعه شهرستان در خطبه های دوم عبادی-سیاسی،از معرفی مناسبتهای هفته آتی به مناسبت بزرگداشت،عید غدیر خم پرداخت و‌خاطر نشان کرد:تمام توانمان را در هرچه باشکوه تر برگزار کردن این یوم داشته باشیم،زیرا این روز ،روز معرفیشیعه و‌حقانیت شیعه به جهان است.

میر احمدی در خاتمه به مناسبت،۱۷شهریور قتل عام مردم در جمعه سیاه شاهنشاهی و‌ولادت امام کاظم(ع)اشاره کرد.

شایان ذکر است،بعد از اقامه نماز جمعه ،مردم شهر ستان قدس خشم و انزجار خود را در اعتراض به جنایات ارتش میانمار، در کشتار و نسل کشی مسلمانان روهینگیار و دیگر جنایات کشورهای مرتجع منطقه در قبال مردم مظلوم بحرین،عراق،سوریه و یمن ابراز کردند.

انتهای پیام//

ارسال نظرات