به همت بسیج سازندگی حوزه مقاومت ۱۲۱ سردار شهید مهدی باکری صورت گرفت؛

ارائه خدمات پزشکی توسط جهادگران بسیجی در منطقه کرج نو

گروه‌ جهادی بسیج حوزه مقاومت ۱۲۱ سردار شهید مهدی باکری ، با حضور در منطقه کرج نو، مجموعه کاملی از خدمات بهداشت و درمان و فرهنگی را به مردم این منطقه ارائه دادند.
کد خبر: ۸۹۱۴۶۹۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ارائه خدمات پزشکی توسط جهادگران بسیجی حوزه مقاومت ۱۲۱ سردار شهید مهدی باکری ، در منطقه کرج نو،استان البرز انجام شد. گروه‌های جهادی بسیج حوزه مقاومت ۱۲۱ سردار شهید مهدی باکری ، با حضور در منطقه کرج نو، مجموعه کاملی از خدمات بهداشت و درمان و فرهنگی را به مردم این منطقه ارائه دادند.

ارائه خدمات پزشکی توسط جهادگران بسیجی در منطقه کرج نو

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ سردار شهید مهدی باکری افزود: در راستای ارتقاء سلامت و بهداشت خانواده های محترم این منطقه از ۱۳۸ نفر از این عزیزان معاینه هایی همچون ویزیت رایگان پزشکی، تست فشار و قندخون و داخلی به صورت رایگان برگزار گردیده شد. و باتوجه به ترتیباتی که از قبل توسط این معاونت اتخاذ گردیده شده بود مقداری داروهای مورد نیاز که با صلاحدید دکتر به بیماران تجویز شده به صورت کاملا رایگان در اختیارشان قرار گرفت. لازم به ذکر است ، اقدامات پزشکی به صورت ویزیت رایگان با حضور معاونت محترم بهداشت و درمان و توان بخشی جمعیت هلال احمر استان البرز و کادر پزشکی همراه برگزار گردیده شد.

 

خبرنگار بسیجی : پناهیان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها