مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان:

زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان آماده پذیرش زائران حسینی از پاکستان می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان آماده پذیرش زائران حسینی از کشور دوست و همسایه پاکستان می شود
کد خبر: ۸۹۱۴۶۸۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب به خبرنگار بسیج از سیستان و بلوچستان گفت: با نزدیک شدن به ایام محرم، در کنار مردم و مساجد، بقاع متبرکه خودشان را برای میزبانی از زائران حسینی آماده می کنند.

وی افزود: در این میان زائر سرای امام رضا علیه السلام که به عنوان موکب زائران حسینی معروف است میزبان زائرانی از کشور پاکستان خواهند بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به اینکه این زائران پاکستانی از مرز میرجاوه وارد کشورمان می شوند، ادامه داد: زائر سرای امام رضا علیه السلام همه ساله میزبان ده ها هزار زائر پاکستانی است.

تدینی تصریح کرد: زائر سرای امام رضا در مساحت 10 هزار متر مربع احداث شده که امکانات بسیار خوبی در سه سال اخیر به منظور پذیرایی و میزبانی از مهمانان پاکستانی به ویژه در ایام محرم و اربعین فراهم کرده است، امکاناتی که از سال 93 جانمایی آن آغاز شده و با عزمی جدی امسال توسعه پیدا کرده است، امکاناتی که خشت خشت آن را با عشق به حسین علیه السلام و دلدادگان سالار شهیدان گذاشته اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار