فرمانده انتظامی استان با تبریک عید غدیر خم گفت: عید غدیرخم روزی است که نعمت بر مسلمانان تمام شد، دین کامل گشت و دشمنان اسلام مایوس و ناامید شدند.
کد خبر: ۸۹۱۴۶۴۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج غرب استان تهران، سردار " محسن خانچرلی" با تبریک عید سعید غدیر خم به تشریح ابعاد واقعه غدیر و ولایت پرداخت و گفت: ولایت و محبت اهل بیت(ع) بزرگترین لطف خدای متعال و سرمایه ارزشمند برای مسلمانان جهان به ویژه شیعیان است که بعد از رسالت پیامبر به بشریت عنایت شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: عید غدیر بهترین فرصت و موقعیت برای نیایش و بهترین زمان و فرصت برای تبلیغ در ارتباط با ولایت فقیه، دهه امامت و ولایت و روز سپاس و ستایش به پیشگاه حضرت احدیت است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه واقعه غدیر در تاریخ دین مبین اسلام اظهار داشت: عید غدیرخم روزی است که نعمت بر مسلمانان تمام شد، دین کامل گشت و دشمنان اسلام مایوس و ناامید شدند.

سردار خانچرلی گفت: غدیر خم یکی از پایه های اصلی دین اسلام، ولایت و امامت است که بعد از رسالت 23 ساله پیامبر (ص) از سوی خداوند به مردم ابلاغ شد و رسالت پیامبر (ص) در غدیر خلاصه و کامل شد.

رئیس پلیس غرب استان تهران بیان داشت: جانشینی حضرت علی(ع) در واقعه غدیر، توطئه های دشمنان را خنثی کرد و اهمیت غدیر بر این است که شخصیتی بی‌بدیل و ممتاز مانند حضرت علی (ع) بر مسند امامت قرار گرفت و حضرت علی (ع) به غدیر فضیلت بخشید.

وی در پایان با تبریک این روز فرخنده به مردم ایران اسلامی و بخصوص مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان های غرب استان تهران، خاطرنشان کرد: بایستی سعی شود واقعه غدیر به نسل جوان منتقل شود.

انتهای پیام//

ارسال نظرات