خبرهای داغ:
صبح روز شنبه مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان، با حضور پاسداران شهرستان و استان، مسئولین و روسای ادارات، خانواده های شهدا، جانبازان و بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۴۵۷۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در این مراسم از زحمات سرهنگ فغانی تقدیر و سرگرد روح الله محمدی بعنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیح مانه و سملقان معرفی شد.

مجید فغانی فرمانده ناحیه بسیج مانه و سملقان  ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همدلی مسئولین شهرستان و بسیجیان در این مدت  گفت: بصیرت افزایی در ایام انتخابات، برگزاری جلسات کارگاه آموزشی برای جامعه هدف و دعوت از اساتید کشوری جهت کاهش طلاق، اعزام مبلیغین و روحانیون طبسی به ۱۴ روستا، اعزام مُبَلغ به روستاهای فاقد روحانی از جمله منطقه کالیمانی و درکش از جمله فعالیت ها در حوزه ی مبلغ محوری بوده است.

فغانی هم چنین در رابطه با فعالیت های حوزه عقیدتی و سیاسی افزود: برپایی ۲۵۰ نشست بصیرتی ، تقویت امربه معروف و نهی از منکر در درون و بیرون مجموعه و تشکیل اتاق رصد و پیگیری مداوم اخبار و گزارشات در حوزه انتخابات و موضوعات سیاسی، برپایی محفل انس با قرآن ، مسابقات کشتی با چوخه برای عشایر شهرستان ، تکمیل پروژه های نیمه تمام پایگاه های بسیج ، ارتقای عملکرد ناحیه در نیمه اول سال ۹۶ ، تاسیس دو مدرسه استعداد یابی جودو و کاراته در شهرستان از جمله اقدامات انجام شده بود.

وی ادامه داد: محرومیت زدایی و کمک به مناطق محروم و زلزله زده در قالب گروه های جهادی منتظران ظهور و میقات ظهور از برنامه های سپاه و بسیج شهرستان در این مدت بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها