مسئول دفترنمایندگی ناحیه اشکذر:

واقعه غدیر باید با تبلیغات گسترده صورت گیرد

حجت الاسلام مکرم: وظیفه ما این است که واقعه مهم غدیر را به لحاظ تبلیغی جا بیندازیم و این توطئه که جریان غدیر یک جریان ایرانی یا انحرافی است را خنثی کنیم تا دشمنان از این طریق به مذهب حقه شیعه حمله نکنند.
کد خبر: ۸۹۱۴۵۴۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: حجت الاسلام مکرم در جمع مسئولین درمنطقه واقعه غدیر گفت: وظیفه ما این است که واقعه مهم غدیر را به لحاظ تبلیغی جا بیندازیم و این توطئه که جریان غدیر یک جریان ایرانی یا انحرافی است را خنثی کنیم تا دشمنان از این طریق به مذهب حقه شیعه حمله نکنند.

وی افزود: وقتی که این حربه از دشمنان گرفته شود و مشروعیت اندیشه تشیع با مساله غدیر با ارایه اسناد متقن و مورد اتفاق همه فرق اسلامی و بدون هر گونه تعصب و توهین پذیرفته شد و به اثبات رسید فضای عاطفی و روانی به نفع شیعیان بر می‌گردد و این خود شرایط را برای وحدت مسلمانان فراهم می‌کند.

حجت الاسلام مکرم با بیان اینکه امیرالمومنین (علیه السلام) شایسته‌ترین فرد برای جانشینی پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) بود افزود: کسی جز حضرت علی (علیه السلام) دارای فضایل و شایستگی نیابت پیامبر نبود همانطور که نبی اکرم (صلی الله علیه و آله) به ایشان فرمود:: " یا علی تو نسبت به من مانند هارون نسبت به موسی هستی جز اینکه بعد از من پیامبری نیست.
ارسال نظرات